Blog premiat

vineri, 27 martie 2015

Ploua la Imola

     

     Ploua si azi, a plouat si apoape tot drumul  spre Italia  si vorba celor de la Voltaj, ploua si peste inima mea...ploaia inseamna rod bogat...e aur pentru pamant, pentru suflet inseamna  binefacere, spala dureri,  si naste culori ...cele mai placute sunt ploile iubirii care aduc tot asa multa fericire celor cazuti sub incidenta lor, sunt cele mai ravnite, nu-i asa?Cu totii le invocam...hm!!! dar ele nu vin cand le chemam, se lasa asteptate...dar fara asteptare, fara speranta, nu se intampla nimic, ca atare, vorba lui O.Paler, ne uitam la cerul innorat si speram...cu umbrela sau fara umbrela bucurati-va de verdele ierbii, de mirosul florilor de corcodusi si nu uitati ca din primavara in primavara si viata noastra zboara! traiti-o din plin nu faceti rabat ca e pacat!!!
     Asculta piesa si ia aminte   ...Lasa ploile !!! sa ne schimbe ca vremea cum spune cantecul...
    O zi de Vineri binecuvantata cu senin in sufletele voastre!
      


   

2 comentarii:

  1. Si afara ploua.. ploua..
    Imi place ploaia. Nu imi plac oamenii care se tem de ploaie. Nu ii inteleg.. Oamenii care iubesc ploaia sunt adorabili, desi rar mi-a fost dat sa vad asa ceva...
    Norii plutesc in viata mea dar nu pentru a da ploaie sau furtuna, ci pentru a-mi colora cerul. (Tagore) Să ne bucurăm de primavara zic, dar și de această zi, chiar daca ploua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am inteles ca primavara asta va fi cu ploi excedentare si vor fi temperaturi mai scazute de normalul perioadei, sa ne incalzim macar sufletele cu ganduri frumoase...sa ai parte de multa caldura sufleteasca! te pup si te imbratisez!

      Ștergere