Blog premiat

sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Zambete calme



    Aseara cineva mi-a spus asa"zambeste oricand si oriunde si cu cine ti-e drag tie!" ...cu cine mi-e drag mie am fost generoasa pana la cotele de sus, acum  ma gandeam ca ar trebui sa zambesc si cu bloggerii mei pentru ca de fapt cu ei impart si bune si rele, blogul fiind adevarata terapie pentru mine...
    Zambesc ca am motive si daca nu am? ?...simplu! imi gasesc, trebuie doar sa vreau!...viata fara zambet nu are farmec iar veselia nu tine cont de locul in care ne aflam ci de starea noastra de moment...si apoi, viata m-a invat sa zambesc si printre lacrimi...de ce fac asta? pentru ca ma protejez intai pe mine si apoi pe cei dragi din jurul meu care conteaza foarte mult pentru mine...zambetul ma remonteaza si ma face sa depasesc  hopurile vietii...si chiar nu sunt putine  nici la mine, ajung uneori sa fac performanta la atatea sarituri! In pasi de dans insa mi-e mult mai usor, unul in fata unul inapoi, totul e sa pastrezi balansul, sa nu te dezechilibrezi! Ce ziceti intrati si voi in ritmul meu?...dar mai e loc de refuz? categoric nu! pentru ca eu zic asa...unui zambet musai sa se raspunda tot cu un zambet, iar unei imbratisari tot  cu o imbratisare! deci? va pup si va imbratisez!






Sursa imagini :http://gabriella-viata.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu