Blog premiat

joi, 2 octombrie 2014

Printre nori...

    

     Am ascultat azi piesa celor de la O-Zone - Printre nori, am ascultat-o si am reascultat-o, si-am plutit vreme de cateva momente...as fi vrut pentru o clipa sa am puteri supranaturale, un fel de X-Women( apropos daca tot exista SF cu X Man..de ce nu ar fi si un X feminin?) sa pot zbura acolo sus, cu  el evident... printre nori!n-as avea nicio grija! pe bune, m-as hrani cu bucuria si satisfactia care ti-o da iubirea implinita, as realiza ca suntem doi visatori care avem si bune si rele in comun si ca din" 1000 de masti colorate", vorba celor de la Vank m-a ales doar pe mine...
"Vreau sa te chem, pe nori
Undeva, cat mai sus langa stele
Sa putem vedea cea mai sincera iubire,
Nascuta-n armonie
Si-o sa vezi ce-am fi putut simti...
Ce-am putut avea
Te rog iubito, doar incearca
Sa-mi dai o sansa, si-o sa vezi ca
N-o sa mai plangem
Am gasit un loc pe nori
Vreau acolo sa te chem"

    Am format  plyalistul pentru emisiunea de la ora 20.00 - 24.00... am  ales si melodia lui Cher - Belive pentru  ca mi-a placut versul -" Do you belive in LIFE AFTER LOVE?" ....
 
Va intreb  -  exista oare (vorba cantecului )viata dupa dragoste, sau  doar se traieste si atat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu