Blog premiat

joi, 23 octombrie 2014

O fata ca ea...


    Stim cu totii despre traditia micilor "atentii"oferite de pacienti in sanatate, marturisesc ca si eu am crescut in cultura micilor atentii, ei!! dar stati sa va spun despre ce este vorba in acest articol...in pofida faptului ca  in baza de tratament scrie foarte clar "in aceasta unitate nu se primesc atentii" am comis-o ( am sa justific si gestul putin mai jos..!)! adica pur si simplu din respect pentru profesionalismul asistentelor am vrut sa  ofer o atentie, mare mi-a fost mirarea cand am fost refuzata categoric! Am ramas consternata, muta de uimire, nu mi-a venit sa cred ca se intampla la noi in Romania asa ceva, cand salariile sunt cum sunt si sanatatea nu beneficiaza de un alt regim pecuniar, dar ce-i drept pensiunea la care sunt este privata, uimita profund mi-am pus intrebarea - sa fie patronii de aici atat de generosi incat nu mai fie cazul ca cei din baza de tratament sa primeasca mici atentii???
   Cred ca aici nu se stia de o lege promulgata de Traian Basescu, incepand cu data de 9 octombrie 2014  -

"Liber la atenţii | S-a stabilit: doctorii nu sunt funcţionari publici, deci, legal, pot primi cadouri

  Fata despre care va  vorbesc se numeste  Dorina Coman si este asistenta la Hotel Neoklinik din Moneasa, tot respectul si consideratia mea pentru profesionalismul ei dar si un bravo celorlalte asistente care te primesc cu zambetul pe buze la proceduri .
    Inca o data multumiri doamnei Dorina Coman, pentru devotament si amabilitate, pentru faptul ca este prietena turistilor din statiune, o vad cu zambetul pe buze mereu, un zambet nu costa, dar atitudinea vis-a-vis de un pacient inseamna foarte mult! Sunt convinsa ca cele 14 zile de sejur si tratament profesional  ma vor face sa recomand si altor prieteni aceasta locatie. Sunt abia in a 4-a zi a sejurului dar ma declar pe deplin multumita!

2 comentarii:

  1. Multumesc mult Doamna Morar Olga pentru aprecieri....va pup!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le meritati din plin! rar mi-a fost dat sa intalnesc astfel de persoane! Mult respect si consideratie!

      Ștergere