Blog premiat

duminică, 27 iulie 2014

Pentru a fi fericit ai nevoie de o doza de curaj!

 
     D-zeu, dragutu' are multe pe cap, multe pentru ca-i dau si eu din plin in fiecare zi, si chiar ma gandeam oare toti procedeaza la fel? inchid ochii si se lasa in voia  Lui? E un curaj, un adevarat curaj, imi amintesc cand eram team leader la o multinationala aveam sedinte de team building in care invatam sa ne placem unii pe altii sau macar sa ne toleram, era un soi de exercitii de  dobandirea increderii, sa ai curajul sa te lasi pe spate in speranta ca cel din spatele tau te  salveaza, curaj care uneori frizeaza nebunia ca s-ar putea sa cazi in gol, dar tinand haturile strans n-ai cum sa cazi, El te vede iti stie nevoile sufletului, iti simte credinta, te simte ca esti de-a Lui, adica esti Omu' lui D-zeu, de aici si vorba din popor...pentru ca El este in fiecare dintre noi.
   Anul trecut am fost prin Moldova, am vizitat manastirile din partea Neamtului am cumparat si niste carti ale  parintelui Arsenie Boca, gasisem un citat care mi-a ramas in minte"iubirea lui D-zeu fata de cel mai mare pacatos e mai mare decat iubirea celui mai mare sfant fata de D-zeu", n-am ajuns inca la mormantul  parintelui Arsenie, in judetul Hunedoara, dar promit s-o fac, din cartile lui am invatat multe, merita sa spun o rugaciune la crucea lui....
   Inchei cu vorbele  arhimandritului Ilie Cleopa -  manca-v-ar Raiu'!...dar nu uitati RAIUL e aici pe pamant daca noi stim sa-l gasim! Eu l-am gasit, sunt fericita!
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu