Blog premiat

marți, 8 iulie 2014

Marti, trei ceasuri rele...

       
      Azi am vrut sa cred ca sunt cea mai fericita, si tot azi am vrut sa cred ca intreaga lume este a mea, azi am vrut  sa zbor pana la cer si sa ma intorc inapoi sa va iau si pe voi in zborul meu, am aripi puternice,  evident cu ajutorul vostru dragi prieteni ...
       Acum simt ca plec pe un drum ales de mine, stiut numai de mine si nu stiu daca e bine sau nu...dar ma gandesc ca suntem oameni si nu prea avem mult timp de irosit, viata asta vorba Cameliei are numai dus...imi asum responsabilitatea propriilor mele alegeri..si nu cer mai mult decat merit...toata viata am fost rezonabila, nu mi-am dorit lucruri imposibile, vreau doar sa ma bucur de prezent, sa uit uneori de timp....sa nu ma gandesc la ieri si nici la maine...sa simt ca acele necuvinte, adunate in siragul mintii  prind viata...si vreau sa mai cred ca voi gasi ceea ce caut...!!!
       Culmea este ca tocmai cand simteam ce scriu acum imi apare o tuta pe Facebook sa spuna ca cica i-am luat prietenii din lista ei....ioi!! ce mi-am luat foc! ce treaba am eu frate cu prietenii ei? am peste 4000 de prieteni, cu ce m-ar fi afectat  2-3 plus minus ? i-am spus  clar si in graiul meu ardelenesc "nu-mi fac zama pe ei..stai blanda nu jinduiesc la niciunu' din lista ta, ba mai mult te sterg si pe tine din lista de prieteni!" ca daca era s-o spun  mai pe sleau ii ziceam "hai, sictir cucoana! la cum arati si cum gandesti zi merci ca esti pe lista acelor persoane!"...mdea, m-am abtinut la greu dar am sters-o din lista in prima secunda!Daca am inceput sa vorbesc cu voce tare cu gandurile mele inseamna ca ele au cam luat-o la vale.. dar pe bune ca nu mai inteleg lumea asta, sau cine stie  poate eu sunt mai bizara?
        Inchei spunind ca pe planeta asta traiesc fel si fel de oameni.E clar suntem diferiti, diversitatea asta e buna, dar pana la un moment dat frate! ...pentru ca exista persoane cu care nu as vrea sa ma identific niciodata si mai mult  decat atat sa nu mi-i scoata Cel de sus in cale!!!
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu