Blog premiat

joi, 31 iulie 2014

Mare de ganduri pe plaja sufletului meu

   
        Ultima zi la mal de mare... m-a dus intr-un flux de ganduri, cred ca mi se trag de la compania pe care am avut-o  vreme de aproape 2 luni cu buna mea prietena Camelia Andrei, e placut sa fii alaturi de o persoana vorbareata, energica,  cu o personalitate bine slefuita, sincera, dezinteresata si mereu alaturi...
     Au fost zile frumoase, unele cu nori, dar daca soarele iti pica direct pe suflet, mai conteaza cum e afara?
     Si daca tot vorbesc de flux, a venit vremea refluxului, multumesc Cameliei ( poate ca multumirea glasuita a fost insuficienta), pentru lectiile constante de optimism, pe care mi le-a aratat, pentru credinta si  sinceritate, pentru doza molipsitoare  de energie si pofta de viata pe care mi-o dadea in fiecare zi, am vrut sa ramana si in scris, pentru ca Verba volant, scripta manent este un proverb latin, care in traducere inseamna - vorbele zboara, scrisul ramane.
    Pentru ca au fost zile frumoase, momente pe care nu le vom uita niciodata, as vrea sa-ti amintesti de melodia celor de la 3 Sud-Est - Emotii ," ai fost acolo cand am vrut, m-ai ajutat cand am cazut" ce palpabil se concretizeaza metaforele  uneori, lucruri nerostite uneori, certitudini asumate m-au facut azi sa simt si cred ca noi traim una din cele mai frumoase prietenii posibile pe lumea asta plina de interese si meschinarii... si gata ca daca continui se revarsa prea mult "marea"....si cine stie? tot ce-i prea mult strica! ;) peste doua anotimpuri sper sa ne revedem din nou si  ne amintim cu placere zilele insorite de la mal de mare pana atunci ne caram fericirea acumulata aici in bagajul sufletului nostru puternic ampretat de tot ce ne leaga!

4 comentarii:

  1. ...va invidiez,frumoaselor...dar in sensul bun, frumos,de admiratie,pentru ca va iubesc,sunteti speciale..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Mara, si tu esti o persoana speciala pe care eu o admir de multa vreme si sunt mandra ca am loc in sufletul tau!

      Ștergere
  2. Draga mea prietena,cuvintele si sentimentele tale sunt pline de un balsam care pot vindeca ranile sufletesti,care iti dau speranta pt,viitorul unei prietenii eterne.Nu numai tu ai amintiri frumoase in aceasta prietenie care se naste la 1000 de ani.Sunt putine persoane care au norocul unei legaturi atat de frumoase,bazata numai pe sinceritate, devotament, lipsita de interese si care atinge doar pazitorii plapanzi ai inimilor noaste.Vorbele nu sunt suficiente sau poate nici nu s-au inventat ca sa pot exprima relatia noastra, greu de inteles pt.multi care nu stiu exact ce inseamna o prietenie in adevaratul sens al cuvantului.Ma bucur sincer ca am reusit sa-ti cuceresc increderea,ca am reusit sa-ti aduc un zambet in suflet si in mica mea lume sa-ti daruiesc momente care te-au facut cat de cat fericita.Imi doresc ca prietenia noastra sa fie ca o gradina cu flori unde in fiecare zi mai sadim cate una......Multumesc draga prietena ca-mi esti alaturi in clipe grele dar si in cele unde simt nevoia sa-mi impart fericirea.....dar iti promit ca vom avea momente si mai frumoase decat cele pe care le-am avut pana acum.Cu multa dragoste si respect Camelia.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un asemenea mod de a gandi prietenia pune insa in lumina nu numai
    caracterul specific uman,ci si natura ei sociala ,exprimand un anume
    tip de relatii sociale,in centrul carora se afla omul.In acest sens trebuie sa intelegem
    adevarata semnificatie a proverbului : "Spune-mi cu cine esti
    prieten,ca sa-ti spun cine esti" Te pup si-ti multumesc pentru gandurile frumoase!

    RăspundețiȘtergere