Blog premiat

luni, 28 aprilie 2014

Trecut versus viitor

  
    Se spune  foarte intelept sa traim prezentul invatand din trecut,..eu insa vreau sa merg mai departe cu sentimentul ca  imi accept trecutul asa cum a fost el cu momentele acelea cand am simtit ca s-a oprit universul, cand timpul parca a stat in loc  sau poate a zburat mult prea repede am simtit intr-un minut cat au simtit altii intr-un ceas, nu m-am invinovatit niciodata pentru relatii care nu au functionat, n-am invinovatit nici oamenii care din cauza frustrarilor pe care le-au avut, au ajuns sa-mi strice multe zile,  de ce  sa am sentimentul de culpabilitate in cazuri , situatii care nu au depins direct de mine? tocmai de aceea facand o retrospectiva ma simt fericita! trecutul meu e undeva in urma! iar viitorul este exact in directie opusa!...pot sa fac multe pentru viitor, doar aici mai pot actiona, pot schimba ceva! de ce m-as mai da cu capul de pereti gandindu-ma la ceea ce a fost? a fost, s-a consumat si gata!!!!!nu voi jeli niciodata relatii apuse!
    In viata ne este dat sa dam si peste ingeri dar si peste demoni, riscam uneori totul pe o aruncatura de zar, gandindu-ne ca poate de data asta va fi bine, intalnesti oameni care crezi ca te completeaza, ca au exact ceea ce tie iti  lipseste, crezi in continuare ca exista si castig nu numai pierzare, te joci cu soarta pur si simplu!am mers ca racul o vreme ..un pas in fata doi inapoi, e greu sa poti sa crezi ca mai poti sa fii pe primul loc in viata cuiva, tocmai de aceea am uitat cum e sa te astepte cineva cu bratele deschise, sa se bucure de prezenta ta si sa-ti spuna cat de mult insemni tu pentru el, sa te mustre placut, elegant cand simti ca o dai in bara, ca deh!! toti trecem prin astfel de momente!...sa simti implicarea, deferenta lui! Atunci cand suferim uitam sa ne amintim ca exista si viitor nu numai trecut, azi asta am facut ...si ma simt infinit mai bine!
     Multumesc Lui  ca a fost langa mine in cele mai grele momente ale vietii...ca m-a lasat sa ma opresc pentru un timp si sa imi pun ordine in ganduri si in suflet!
     Multumesc prietenilor care au stiut sa-mi dea suturi ca eu sa pot merge mai departe!

3 comentarii:

  1. Trecutul este precum un tren, care a plecat deja din gara. Viitorul, este un vis, care inca nu se stie daca se va implini. Prezentul este un dar al vietii. Din acest motiv este bine sa traiesti, sa simti, sa gandesti in prezent, avand sperante de viitor si utilizand experienta trecutului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dorina Daniela Ilie29 aprilie 2014 la 23:08

    Vreau sa vorbesc despre viata, despre ce reprezinta si despre ceea ce este ea defapt.
    Dar cu ce sa incep, cum sa o definesc? Singurul lucru care-l stiu cu siguranta e ca
    se scurge. Se scurge in neant...spre moarte. Daca te intreb: "Ti-e frica de viitor?" imi vei
    raspunde mirat ca "nu", dar daca o sa te intreb "Ti-e frica de moarte"...privirea ta o sa ramana
    blocata,iar vocea ta tremuranda va sopti..:"Da". De ce? ma intreb deseori, de ce oamenilor le
    este teama de moarte, de ce nu constientizeaza ca este unica certitudine a viitorului nostru?
    Omul...o fiinta ...de neinteles.
    Viata este doar momentul in care lumina a fost pentru prima data absorbita de trupul si
    privirea noasra, este doar acel moment suprem in care inghtim pentru intaia oara aer. Din
    momentul acela toti avem un viitor: moartea, fie ca vrem sau nu, fie ca ne temem sau nu.
    Cu timpul mai dobandim ceva la fel de cert ca viitorul: trecutul. Din pacate chiar daca el,odata
    cu viata, se scurge si ramane in urma nostra, multi il nega, multi isi neaga trecutul...le este
    teama sa recunosca faptul ca, intr-un moment erau altfel. Fara trecut nu existi, deoarece el tine incuiate
    cu cheia cerului cele mai dulci fructe ale vietii: Amintirile. Chiar daca in ele sunt inglobate
    iubiri apuse, rani neinchise, suferinte amare, chiar daca regretam secvente ale acestuia, chiar
    daca ne incendiem sufletul cu lacrimi cand ne intoarcem in camera amintirilor, nu avem cum si nici
    de ce sa le Negam. Sunt in urma noastra dar vor face vesnic parte din prezentul si viitorul nostru.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da intradevar, greu de spus.Nici nu scapi de trecut si nici nu stii ce viitor de asteapta.Dar speranta moare ultima

    RăspundețiȘtergere