Blog premiat

vineri, 18 aprilie 2014

Emotii nesupuse

  
     Ma gandeam acum ce s-ar intampla daca cineva intr-o buna zi mi-ar  lua blogul? unde m-as mai  lamenta? unde mi-as descarca naravul asta, de-a spune ce simt in anumite momente?...ihim, stiu ce  mi-ati raspunde: - intr-un jurnal privat! Corect! Dar nu e acelasi lucru, acolo nu gasesc feedback-uri, acolo n-am umarul de urgenta pe care sa ma sprijin!Si daca m-ati intreba ce trasatura de caracter ma nemultumeste , v-as spune pe nerasuflate, tocmai  asta!...adica prostia de a spune tot ce simt! practicalitatea asta bat-o vina!
      Viata asta e un carusel de imprejurari, de provocari, in care te descoperi pe zi ce trece si simti nevoia sa te certi, sa te ierti , ca apoi sa poti  merge mai departe...am luat la puricat iluziile mele si culmea  stii care e? am descoperit plusuri, cred ca au fost  furnizate fara comanda din partea  celor din cercul in care ma invartesc!s-or fi gandit ca pot plesni de atata fericire? mda....e singura explicatie plauzibila...neaaaahhh!! n-a fost sa fie! n-am plesnit  ca nu m-au implinit!...dar, una peste alta m-au ajutat sa ma apropiu eu mai mult de mine, sa-mi fac cu mana salutand regasirea!
     E grozav sa te intalnesti tu cu tine, pentru  ca la o adica ce ne leaga pe unii de altii?Interese, ambitii, scopuri, obligatii pe de o parte, placerea pura a interactiunii pe de alta. Fac radio de cativa ani buni, poate  ca e un alt echilibru care da de gandit...impart pareri, primesc pareri, am castigat , dar am si pierdut persoane de care m-am legat sufleteste....ca atare bucuria castigului are in spate tristetea pierderii..legatura dintre bine si raul este insusi destinul! ca sa fiu  fair play cu propria-mi viata ma simt nevoita sa recunosc ca in cele din urma a aparut  si binele  de care m-am bucurat atat timp cat eu am stiut sa-l "ospatez" cum se cuvine...nu tot timpul am fost gazda ideala, l-am mai suparat si...a plecat!
    Intorcandu-ma la iluzii a caror fana declarata sunt ( sugestiv si titlul blogului meu...)se pare ca voi ramane o visatoare incorigibila care isi apleaca urchile la factori externi care pot sa influenteze  pozitiv orice iluzie, rea meteahna mai am, ma mai salveaza oare cineva? dar pentru ca acum ma incearca sentimente contradictorii, cred ca cel mai bine ar fi sa ma opresc din scris, n-am apucat sa ma spovedesc inainte de Paste, Joia era ultima zi...uite ca am facut-o acum in fata Lui  in fata voastra, sa ma simt mai usoara, mai libera! gata cu sentimentalismul meu tampit, dar nu inainte de a multumi celor cu care am impartit momente irepetabile si daca tot vine Iepurasul de Paste sa-L rog pe D-zeu sa ma"tavaleasca" putin in  nepasare si sa-mi scoata in cale pe cineva cu care sa ma pot intelege din priviri , ca de vorbe m-am saturat!
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu