Blog premiat

joi, 28 martie 2013

Oamenii speciali din viata mea

      Mi-am propus sa aduc in articolele mele  de pe blog imaginea , (la propriu si figurat..) oamenilor speciali din viata mea reala dar si virtuala, nu pentru ca n-as mai fi facut asta pana acum...ci pentru ca realizez ca ei chiar MERITA  asta, azi va fac cunostinta cu Mara Toader, un om deosebit, sunt mandra ca o am in lista mea de prieteni, mi-a placut mult cum a spus ea, citez:
“Nu voi fi un om obisnuit pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar” (Peter O' Toole)”...haideti sa-i luam exemplu!!!

Cu putin timp in urma prietena mea Olga Morar,”sufletul “acestui minunat radio..RADIO PAPUCEL m-a luat pe skype si m-a intrebat cum ma vad eu?Era tema emisiunii din aceasta seara.
A fost un prilej sa ma redescopar…poate …si i-am spus ca… pentru ca in copilarie si in tinerete eram foarte timida si nu indrazneam sa –mi strig izbanzile de orice fel…cand m-am maturizat am decis sa arat ca “Nu voi fi un om obisnuit pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar” (Peter O' Toole)”
Adica am invatzat sa am incredere in mine. Am inlocuit oglinda obisnuita cu o oglinda Phoenix.si mi-am rescris ….copilaria,tineretzea…,viatza..In culisele vietii mele am patruns doar eu..am facut ordine si apoi am inceput sa merg cu inima la vedere,Am pus lacat pe gandurile triste,mi-am bandajat deceptiile cu pansamentul timpului proiectat în viitor . “Imbrăcata în alb”, asta insemnand …cu sufletul curat ,cu floarea sufletului la brau…iubesc,zambesc,traiesc..si folosesc mici tertipuri prin care fentez timpul lasandu-l in urma.
Poate ca si varsta mea ma ajuta sa fiu acum sigura pe mine dar poate si faptul ca iubesc oamenii,ii respect si nu uit sa vorbesc cu ei intr-o limba in care exista cuvantul dor.

4 comentarii:

  1. Olga mea draga,ma coplesesti….iar mi-ai dedicat blog…Iti multumesc pentru ca ma vezi speciala..Prietenia noastra chiar este speciala…pentru ca vezi tu…nu ne cunoastem personal dar suntem asa de fericite cand ne trecem pragul una alteia.. …..Te vazusem la televizor ,mi-a placut enorm felul tau de a fi…dar mai ales vocea ta!!! Si am inceput sa te caut,vroiam sa te cunosc ,te-am cautat pe tot felul de forumuri..pana cand….te-am descoperit!!!Am cladit o punte spre tine si atunci am cules un vis … L-am perceput ca pe un dar binecuvântat adus la poarta sufletului meu . De-abia astept sa vad ce mai postezi in cutia ta fermecata …apoi mă urc la balconul visului meu și ghidez înspre tine păsări mesagere care sa-ti aduca dorul meu despartit in silabe… pentru ca suntem la sute de kilometri distantza ..dar eu stiu ca..nu o să-l mai despărţim în silabe, in cuvinte şi în poezii...pentru ca se va intampla int-o zi sa ne intalnim..Poate ca adesea ceea scriu seaman a poezie..insa... asta pentru ca sufletul meu este o poezie..
    Si cu toate acestea sunt un om obisnuit ,crede-ma …chiar daca eu vreau sa cred ca “Nu voi fi un om obisnuit pentru ca am dreptul sa fiu extraordinar” (Peter O' Toole)


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Distantele cele mai mari dintre oameni nu sunt cele geografice, adevarata distanta nu se masoara in kilometri ci de la un suflet la celalalt suflet... apreciez binecuvantarea de a intalni o persoana ca tine intr-o lume in care dam nas in nas tot mai des cu minciuna, falsitatea, indiferenta si in cele din urma cu... dezamagirea.

      Ștergere
  2. Frumoasa prietenia, meriti astfel de oameni langa tine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur asa cum am spus de aceasta binecuvantare!Am si eu dezamagirile mele, dar de fiecare data imi spun ca circumstantele nu au fost favorabile, n-a fost sa fie! si nu uit de vorbele lui R. Wurmbrand care spune asa:"Timpul si distanta pot stinge iubirile mici, dar le fac sa creasca pe cele mari."

      Ștergere