Blog premiat

vineri, 15 martie 2013

Ganduri incapatanate

        M-am trezit cu ganduri seci in aceasta dimineata, ganduri care se incapataneaza sa ma domine, imi gandacesc mintea si ma  enerveaza! ...si ce credeti ca-mi spun? ca am uitat sa-mi vreau binele! ...ca haladuiesc aiurea, bantui hai-hui, in loc sa-mi vad de  viata mea reala, ma adancesc in aceasta lume artificiala, fara suflet si fara culoare!
        Un gand incapatanat  imi spune asa:
  -Hai, fato, nu esti tu atat de buna sa luminezi si noaptea, dar nici sa te risipesti asa de dragul de a fi  nu se cade!
        Un altu' mai isteric imi spune:
 - Quo vadis?.... ai luat-o razna?
        Gandul care m-a iritat  cel mai mult mi-a spus asa:
 - Nu esti mediocra,... esti mica, mica!!!
        Ganduri cu iz  conflictual care m-au cam dat peste cap...nu vreau insa  sa  va trimit si pe voi intr-o stare de introspectie ci mai bine ma opresc aici ...nu inainte de a va dori o zi incredibil de placuta!... sa va duceti  la bun sfarsit toate misiunile zilei! weekend de exceptie tuturor!

Un comentariu:

  1. Ma satur sa schimb ceva in viata mea, asta apropos, de ce spui tu, ca-ti bat in cap ganduri de schimbare,am incercat si eu sa ma desprind de lumea amagitoare a netului, dar nu am reusit, sper ca tie sa-ti iasa! succes!
    Imi trec prim minte niste versuri dintr-un cantec -"Scooby feat Vescan - In ochii lor":
    "Imi revin amintiri de care nu mai pot scapa
    Cand spun ca imi e bine nu mai e deloc asa
    Si nu uita, timpul promite multe
    Inima te e aproape dar mereu se-ascunde
    Idei pesimiste, sfaturi camuflate
    Daca-i privesti de aproape le vezi fetele trucate."
    Zi incredibil de buna si tie!

    RăspundețiȘtergere