Blog premiat

miercuri, 13 martie 2013

13 Martie 2013 ...zi cu ghinion!

      Tocmai ce intrebasem azi in emisiunea de dimineata ascultatorii mei daca ziua de 13 este o zi nefasta, sau ma rog daca cred  ca numarul 13 este sinonim cu nenorocire/ ghinion...huuuh!! si purtatoare de ghinion mi-a fost mie azi,  se pare ca am invocat raul...mi s-a defectat calculatorul, am probleme la placa audio! ca sa vezi!  incep sa devin superstitioasa!:)))))))))))))
      Aflasem de  pe net ca si cei nascuti in aceasta zi au o misiune speciala...dar si ca  numarul 13 reprezinta Cina cea de taina  cand Isus a avut pe cei 12 apostoli alaturi, insa al 13 a fost Iuda - tradatorul. Daca teologia spune asta...e clar!!!
      Ce fac cei care stau la numarul de casa 13? au sare peste tot? ca cica sarea este  cea care indeparteaza diavolul!..;)) rad eu rad...dar ghinionul azi chiar m-a lovit! asadar nu mai abordez astfel de subiecte in zile nefaste!
      Voi dragilor ati avut  ghinioane in zile de 13? credeti ca cifra 13 e purtatoare de  nenorociri? unii cica nici nu ies  din casa in zilele de 13...mai sa fie! ;))) Mie mi-a venit raul in casa... acum stau si rad de una singura, ca alta muzica n-am la calculator, decat muzica din sufletul meu... ;) (adica n-am cum s-o aud...avand  probleme cu placa audio!...)

2 comentarii:

  1. Buna seara!Eu am noroc mai mult in ziua de 13, indiferent in ce zi cade in calendar.Problema cu privire la calculatorul dvs.sigur e doar o intimplare, sau exista o comanda gresita pe undeva.In numerologie cele doua cifre care compun 13 fac 4 si este un numar stabil.E doar perceptia noastra asupra date de 13 ca ar purta ghinion.Eu cunosc persoane nascute in zi de 13 si sunt foarte,foarte norocoase.O seara deosebita,va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am nici o treaba cu 13, dar miercuri mi s-au dus si mie niste condensatori la calculator. M-a costat 70 de lei si azi e in regula. Nu dau vina pe 13, ci pe piesele care nu au tinut prea mult. Nu sunt superstitioasa. Cred ca si la tine a fost o intamplare!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere