Blog premiat

vineri, 30 noiembrie 2018

Captiva in lumea mea de vise

   
  Sunt momente care ne determina sa luam decizii pe care poate le regretam la putin timp, dar decat sa-ti distruga sufletul  si inima, preferi sa spui  pan' aici a fost...o iau in alta directie, liberul arbitru e GPS-ul care iti conduce pasii...am gingasit poate prea mult, cu ganduri bune,  iubire de semeni, adevar si mangaieri  si cu ce m-am ales? cinism, razbunare, lipsa de scrupule, asadar imi rezerv dreptul de a ramane captiva in propriul meu magazin de vise....aici eu inchid, eu deschid, eu pun << inchis pentru renovare>> cand simt ca este momentul sa-mi reincarc bateriile sufletului.
    Mi-am pus sub lupa  gandurile, le sortez... pe cele pesimiste  le arunc la pubela,  ma duc la final de an doar cu cele  pozitive, reprim emotiile negative, gandesc si azi ca  viata noastra e mult mai frumoasa decat o vedem noi uneori...sigur ca depindem de confirmari in majoritatea datilor ca de aerul pe care il inspiram dar, nu e nicio tragedie daca cineva nu iti valideaza  atitudinea, gandirea, suntem unici si ar fi culmea sa fim toti de acord cu un punct de vedere  sustinut de cineva....asta pentru ca nevoile noastre sunt diferite, alegem " hrana" care ne satura sufletul...iar tubul de oxigen e la fiecare din noi...il gestionam dupa cum simtim!
   Nimanui nu-i merge viata ca pe roate, " volanul "e la noi iar daca am ales un traseu in viata si nu ne-a mers cum am dorit, sa nu ramanem blocati,  exista solutii care ne scot din impas, exista oameni care se incapataneaza sa ne ajute sa ne redobandim increderea, am dat si eu peste astfel de oameni care m-au ajutat la  rascruce de drumuri, m-au sfatuit sa o iau la dreapta  si pe prima banda, incet dar sigur, si am reusit, le multumesc  azi ca m-au sfatuit, mi-au alimentat sufletul, au fost carburantul de care aveam nevoie sa  merg senina mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu