Blog premiat

vineri, 14 aprilie 2017

Uneori...

   
      Uneori simti nevoia unei validari sociale, alteori simti o nevoie mai mare decat atat, simti nevoie sa fi tinuta in brate, simti nevoia de afectiune,  pentru ca asa ai fost obisnuit/a iar cand asta lipseste intri   in sevraj, e ca si cand ti-ar lipsi acea doza zilnica, acel drog care in traducere inseamna iubire....acel limbaj de iubire de care fiecare avem nevoie, ai vrea sa spui cuiva: ia-ma in brate!!! spune-mi ca sunt importanta pentru tine!...a nu fi inteleasa gresit, tocmai am vorbit intr-o emisie trecuta ca unii confunda atasamentul cu iubirea, una-i una, alta-i alta...atasamentul trece, ori iubirea este ceva superior atasamentului care e ca un foc de paie, azi il ai maine dispare.Probabil ca gresesc eu...gandind ca dorinta mea de iubire poate provoca si celui in cauza acelasi lucru, din pacate asta nu tine de propria noastra vointa, tine de ambii....nimeni insa nu are rezervoarele pline de iubire sa dea cat vrea celalalt, chiar daca unii iti spun - vreau sa-ti fie bine!! Ce inseamna insa sa-ti fie bine? sa fii iubit/ a cu adevarat...da atunci iti poate fi bine! Dar din pacate unii isi incarca bateriile si la urma spun: nu pot merge mai departe, nu vreau sa sufar!...pentru ca da! dragostea inseamna si  suferinta si durere si stari de extaz dar si stari de maxima fericire.
     Rezervoarele mele de energie sunt umplute la maxim, uneori debordez, dar gestionez situatia, nu vreau sa mai risipesc  energie, si nici sa  fiu iubita pentru "ca merit" nu vreau ca sa creez dependenta mai bine intru in "embargo"....cu toate ca atunci cand te simti valorizata intr-o relatie, esti mai puternica, este ca un suport moral de care uneori avem nevoie.
     Fiecare avem crucea noastra in viata, unii o avem mai usoara, altii mai grea, insa doar iubirea ne poate ajuta sa o ducem mai departe.Din pacate multi confunda"te iubesc pentru ca am nevoie de tine " cu " am nevoie de tine pentru ca te iubesc", doar ca intre dorinta, nevoie si  moft e diferenta! Poate eu  incerc o stare de autosabotare, pentru ca am ajuns la concluzia ca singura care poate sa ofere sincer sunt eu...si  decat sa fiu dezamagita, mai bine nu "sufoc" pe nimeni. Doresc tuturor impliniri pe toate planurile, un Paste  luminat si binecuvantat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu