Blog premiat

duminică, 13 noiembrie 2016

Cele mai importante lucruri din viata mea....

     Fiecare dintre noi are o lista, una poate nedefinita pentru ca importanta lucrurilor  depinde de momentele vietii, fiecare dintre noi isi face din cand in cand niste socoteli, ce simt eu acum e sigur dar poate deveni incert la anul care vine, de aceea spun ca lista nu e definitiva, stergem sau adaugam in timp cate ceva, facem upgrade-uri mereu...sunt lucruri de care m-as putea lipsi chiar din acest moment, dar fiinte mai greu.Acum voi vorbi in genere, lucruri sau fiinte, pentru ca la un moment dat ele intregesc viata mea, suntem umani, ca atare mi-ar fi foarte greu sa ma izolez de lume, cred ca ar fi cea mai mare pedeapasa pentru mine sa fiu departe de iuresul vietii, de oamenii frumosi din jurul meu, de prietenii speciali pe care viata mi i-a scos in cale...de familia mea care nu e numeroasa dar e cea mai importanta pentru mine, cele doua fete sunt lumina ochilor mei, am o iubire nemarginita fata de ele si niciun sacrficiu nu mi se pare mult prea mare cand e vorba de ele...
   Iubesc oamenii cu micile sau marile lor egoisme, fantasme sau cum vreti voi sa le numiti, reusesc sa socializez foarte rapid, mai cu seama ca ei sunt cei care ma ajuta sa-mi desfasor proiectul cu Radio Tasha, exista carevasazica aceasta triada - familia, prietenii si radioul....cu prietenii si colegii de la radio ma sfatuiesc in multe privinte...sunt deci foarte importanti pentru mine.
    Multe intamplari din viata noastra le punem pe seama destinului, de ce? pentru ca oamenii din viata noastra nu apar intamplator, ei uneori ne schimba destinul, intalnirile cu ei nu stiu daca vin sub imperiul necesitatii sau o providentei de care eu ma bucur...cert este un lucru ca apar cand am nevoie, poate atunci cand destinul m-a ingenunchiat si multumesc si azi Lui ca e asa...depinde mult si de alegerile mele...cand soarta mi-a inchis o usa Papusarul Sef mi-a deschis o fereastra, uneori mai ratez si eu momentele de alegere si uite asa...ajung sa cred ca anumite trenuri nu trec decat o singura data prin gara mea....dar sunt inca vie si pot sa mai lucrez la sistemul meu de valori, pot sa-mi ajustez starea.
    Gratie radioului, pun perdeaua de muzica intre mine si rautatile cotidiene, lumea sunetelor frumoase ma linisteste, ma hameseste, vreau mai mult si mai mult, mai multa muzica buna...si uite asa ma separ cumva de tot ce-i nefast, o fi bine o fi rau? pentru mine e ok!iubirile astea de care va vorbesc imi slefuiesc cumva sufletul, sunt moarta dupa lectura, citesc pe net sau in real tot ce simt ca ma poate face mai buna, mai implinita spiritual  si incerc prim emisiunile mele sa-i fac pe ascultatori sa devina mai increzatori, mai siguri pe ei si nimic din ce fac nu ma oboseste ba mai mult ma fascineaza  buna interactiune pe care  o stabilesc zi de zi cu cei care ma asculta...viata e atat de frumoasa si avem vaste posibilitati sa o facem si mai  frumoasa daca vrem...nu vad cum unii pot sa spuna ca se plictisesc? poate ar trebui penalizati ca pierd frumosul vietii cu buna stiinta!
     Ma intreb insa ceva... una peste alta poate sunt eu o pivilegiata a vietii si poate  ca primesc mai mult decat mi se cuvine?multumesc inca o data Mai Marelui ca ma tine pe brate si  cred ca  unii in mod sigur  nu sunt constienti de ceea ce au si atunci devin frustrati...frumosul si binele cred ca sunt lucruri de la care nu e bine sa abdici, ne este dat sa traim o singura viata pe pamant, hai sa nu incheiem socoteala cu ea mai repede decat trebuie!Nu micsora draga cititorule  volumul iubirii de viata chiar si atunci cand ea iti mai da bobarnce, nu te da batut, du-te mai departe!Sunt perfect de imperfecta si chiar stau acum sa ma gandesc oare de ce ma iubeste lumea?...pentru ca da! ma simt iubita! 

9 comentarii:

  1. Si eu fac la fel Olga. Cand am acceptat sa intru pe Tasha am avut un motiv, aveam nevoie sa ma rup de mine, trebuia cumva sa nu ma las doborata de faptul ca am pierdut ceva la care visasem o viata. Muzica a fost bariera mea intre acel lucru si mine. Nu mi-am mai permis sa plang, nu mai aveam cum. Radio Tasha m-a ajutat sa ma linistesc si sa imi regasesc cumva linistea. Gandul ca te cunosc, ca va cunosc pe voi, a fost de ajuns pentru a ma vindeca. Multumesc voua ca existati, Providenta m-a facut sa ma gandesc la voi pentru a depasi momentul. N-am spus nimanui de pierdere pana saptamana trecuta cand am stiut ca sunt destul de puternica sa povestesc cuiva.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine acest univers in care ma zbat zi de zi este ceva de nepatruns care ma face ca zilnic sa bat insistent la usa lui, am insa niste nishe nechituite pe unde patrund spre mine unde de lumina in fiecare zi, ma incarc zilnic cu bucuria de a avea alaturi oameni frumosi cu care interactionez si de la care aflu lucruri minunate!

      Ștergere
  2. Toți cei care ne perindam pe aici avem o anumită sensibilitate afectiva. Radio Tasha e un soi de terapie de grup ,un loc in care primim feedback direct sau indirect. Când efectul e benefic de ambele părți:grupul si noi înșine, terapia funcționează optim. Nu doar muzica face totul posibil. Deși ma declar addicted,sunt devoratoare de literatura,de comunicare la un anumit nivel. Si aici ma bucur de toate acestea. Poate sunt egoista când spun ca nu sunt capabilă sa dăruiesc atât de mult pe cât primesc. Va iubesc !!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ania, iti recunosc vorbele calde, esti o fata minunata si daca as fi facut o lista cu cei dragi mie de la Radio Tasha te aflai cu siguranta intre cei de sus, ne aduci bucurie in suflet, liniste si armonie, cu alte cuvinte eu multumesc mult ca ai aparut in viata noastra a celor de la Radio Tasha! Cu tine suntem mai bogati!

      Ștergere
  3. naemondotel@yahoo.com13 noiembrie 2016 la 17:55

    mult succes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mnult! sa fie! impliniri si ganduri bune si spre tine! Multumesc ca ai trecut si ai lasat un gand bun!

      Ștergere
  4. Te admir,te iubesc si ma declar fericita ca te-am intalnit,ca existi in viata mea!
    Mult succes !

    RăspundețiȘtergere
  5. Simtim multe lucruri la fel. Poate si de-aia mi-ai fost mereu draga. <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Admiratia mea pentru tine draga Rodica este maxima...esti o fata speciala, un suflet mare si crede-ma ca mi-e dor mereu de tine!Poate ar trebui sa vorbim mai des..sa ne treaca dorul...ce spui?

    RăspundețiȘtergere