Blog premiat

vineri, 4 martie 2016

Uit de toate, dar nu uit de mine!

     

       Nu-i greu sa incepi ziua cu dreptul, e suficient sa primesti un mesaj sau un gand bun de la cineva drag tie si ziua sa se deschida cu lumina si bucurie in  suflet, stropul de soare e deja in casa ta!
Trebuie sa recunosc ca am devenit pretentioasa cu oamenii din jurul meu,  ma dau gata oamenii cu inteligenta emotionala superioara mie..ei reusesc sa ma faca sa visez coerent, cu ochii deschisi cu alte cuvinte, una peste alta imi calibreaza mintea, imi multiplica energiile interioare si ma ajuta sa ma reinventez.
     Trag aer in piept cu curaj, imi depasesc toate fricile, ma eliberez de indoieli si-mi deschid inima...ascult  medalion Enya la Radio Tasha si sufletul meu pluteste, simt iubire, sustinere si  astea imi dau curajul pentru o zi mai buna, mai luminoasa si mai implinitoare.
      Uit de incheieturile care ma mai dor din cand in cand...uit de pielea tenului meu care isi mai schimba parametrii si nevoile, uit de kilogramele care se inghesuie fara voia mea.... uit de oboseala zilnica si de insomniile care mai cocheteaza cu mine, uit de toate si simt cum lumina interioara imi da starea de pace si liniste sufleteasca!
     Un weekend pe placul vostru sa fie, cu pace si tihna!

Un comentariu:

  1. Cineva spunea - " Secretul vietii nu este sa ai tot ce-ti doresti, ci sa-ti doresti tot ceea ce ai ". Fericirea vine din lucruri marunte, simplifica momentele grele si lucrurile complicate si iti poate schimba complet viziunea hranindu-ti sufletul cu o doza de lumina launtrica!

    RăspundețiȘtergere