Blog premiat

luni, 18 mai 2015

Fluctuatiile vietii

       

          Mi-am pierdut din consecventa, am inceput sa am si eu stari  fluctuante, cred ca ma molipsesc usor de la ascultatorii mei de la    Radio Tasha, uneori caut zgomot, alteori ma refugiez in liniste, o fi avand si sinele meu nevoie de respiro si uite asa fiecare zi vine cu noi lectii, cu noi intrebari care imi macina existenta, dar la o adica cum ar fi viata noastra fara framantari?
     Bag seama ca majoritatea oamenilor traiesc in convingerile pe care si le-au facut de mici si de care nu se pot debarasa fara sa realizeze ca isi reduc potentialul si poate chiar si viata! inconstientul nostru lucreaza trebuie doar sa-i dam avant din cand in cand! Unora cred ca le este teama, le dau  eu antidotul - increderea e baza! increderea in reusita noastra si 50% la suta e ca si rezolvat!
     Oamenii puternici sunt in stare sa supravietuiasca tuturor incercarilor grele ale vietii, va spune asta subsemnata care nici macar nu si-a inchipuit cat de puternica poate fi la o adica!mi-am controlat mecanismul gandirii si  furtunile din viata mea au fost depasite cu brio, cum?? am reactionat cu calm si-am facut tot ce mi-a stat in putinta sa transform prezentul intr-un viitor  mai bun.
     Alegerea ne apartine trebuie doar sa stim de la inceput daca vrem sa fim victima sau invingator...mintea ta e cel mai bun consilier, gandirea controleaza totul!
      Drum bun in viata si mult curaj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu