Blog premiat

duminică, 3 mai 2015

Dimineti negrestene

     
     Dimineti cu doruri, dimineti cu amintiri, dimineti cu aroma de cafea, dimineti in care simti ca ai vrea sa impachetezi totul si sa duci cu tine, dimineti in care simti parca ca ai o gramada de oportunitati, dimineti in care ai aripi de entuziasm, dimineti care trezesc tot ce-i mai bun in tine...
     Cerul azi nu promite multe, e innorat la Negresti - Oas, dar copilul din mine e fericit imi aduc aminte de perioadele cand nimic din ce-mi propuneam dimineata nu era imposibil de realizat, zilele erau frumoase pentru ca aveam un punct de reper, il aveam pe sotul meu care aprecia tot ce faceam si parca multumirea mea era dublata...
      Mi-e dor de diminetile acelea de dor si patos...mi-e dor de noi!
      E liniste, miroase a ploaie, miroase a trecut, dar si ploaia are rostul ei cu toate ca unoeri vine exact cand nu o astepti, ca de altfel si esecurile ...vin nechemate!...noi mergem mai departe, esecurile trebuie luate drept experiente de viata, important e sa nu facem din asta un obicei!
      Traiesc momentul si ma bucur de el, cam asa functionez in ultimul timp, am momentele mele cu semne de intrebare dar asta nu ma opreste sa spun ca  diminetile sunt momentele preferate ale zilei, momente in care ma mobilizez, momente in care imi spun - se poate si mai bine,  hai sa incerc, nu reusesc tot bine, daca sunt sau nu mai "avuta" in fericiri" depinde numai de mine!
      O duminica implinitoare va doresc, eu las asteptarile deoparte nu vreau sa-mi frece Karma, Zen-ul si Feng shuiul vorba baietilor de la Taxi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu