Blog premiat

miercuri, 14 decembrie 2011

Ganduri in preajma sarbatorilor

       Sarbatorile  de iarna au un farmec anume,  le-am asteptat de fiecare data cu mare drag,  ne invata cu adevarat sa credem in frumos, sa traim sentimentul de impreuna alaturi de cei dragi, trecem peste ce-a fost si incercam sa credem cu adevarat in noi..ma intreb insa ce se intampla cu persoane singure? cum asteapta ele aceasta perioada a sarbatorilor de iarna, pentru  ca este cumplit sa nu imparti aceste bucurii cu nimeni!
     Pentru persoanele care nu au jumatatea langa ele si mai ales pentru cele care  s-au despartit  de curand  sentimentul de singuratate este si mai acut, asta pentru ca acum  mai mult ca niciodata  dorim interactiune emotionala, afectiune si intimitate , vrem sa primim,  dar, si sa daruim...acum cand e ceasul bilantului, minusul acesta atarna extrem de tare, ajunge chiar sa doboare  echilibrul multor persoane, cazand in depresii  la gandul ca fericirea mult asteptata nu le-a fost  harazita nici in acest an...se gandesc ca sarutul sub crenguta de vasc si sampania de la miezul noptii  ramane  doar un lucru ravnit, dar neimplinit! Marturisesc ca m-au asediat si pe mine astfel de ganduri, nu e simplu deloc sa-ti infrunti conditia, iti trebuie tarie de caracter ,calm si mai ales incredere in tine....sa te impaci cu gandul ca aspiratiile romantice nu pot fi atinse de fiecare data!
     E greu sa gasesti resurse, dar, nu imposibil...pentru mine spre exemplu aceasta perioada a facut sa-mi faciliteze drumul cunosterii de sine, n-am luat-o si n-o iau ca pe un dezastru, stiu ca daca nu faceam greselile pe care le-am facut poate azi nu eram singura, dar, la drept vorbind singura nu m-am simtit niciodata, am avut prieteni care m-au rasfatat cu mesaje si telefoane in acesta perioada, sper sa mi se intample si  in acest an la fel, sa tina legatura cu mine, sa nu ma uite!
      Sunt multe cele pe care, anul ce tocmai se incheie, le va lua cu el si vor ramane nespuse si nemarturisite...sunt multe cele pe care nu vom dori sa le transferam cu noi in noul an si vom dori sa le dam uitarii, un gand ascuns, o soapta, un gest care ne-a tradat...dar nu vom lasa la poarta anului ce tocmai pleaca  dragostea, iubirea de semeni, ea ne va insoti mereu, doresc asadar tuturor celor singuri acum in prag de sarbatori sa priveasca cu speranta si incredere in viitor, sa petreaca macar cu  ochii mintii alaturi de persoanele pe care  poate dintr-un motiv sau altul nu le pot avea aproape....
lasati un gand bun si o rugaciune pentru toti cei care nu se pot bucura dupa datina de aceste zile.
 Doriti-va putin, Mosul sa va dea mai mult!!!!

5 comentarii:

  1. Frumos articolul tau, ai dreptate, in aceasta perioada este ingrozitor de greu sa fii singura, pentru ca bucuriile impartasite sunt traite la cote maxime, sa dea D-zeu multa tarie de caracter tuturor celor singuri si un an mai bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cineva spunea ca suntem "Entitati minore intr-un univers nemarginit", exact asta suntem.. sarbatori cu pace si liniste sufleteasca!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos ami place articolul tau...citindul,credema...m-am regasit...putin si eu an el.sant si eu singur,stiu cunoscacest sentiment...totusi trebuie sa avem ancredere...an viitor...chiar dacaedeocamdatapt. noi numai o speranta...luptam sa anvingem ...singuratatea ...eu vreau sa cred ca anul care vaveni sa...ne aduca...putina caldura-n suflet ...Ati doresc ...SARBATORI FERICITE !!! HAI CAPUL SUS ...NOI PRIETENII SANTEM ALATURI DE TINE ...!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Lili,
    Multumesc pentru urarea facuta, asa sa fie!
    @Carmen,
    entitati minore, are mare dreptate cine a spus asta, subscriu!
    @anonimule,
    ma bucur ca iti place ce-am scris, sa dea D-zeu, un am implinitor tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un an cat mai fericit iti uram!!

    RăspundețiȘtergere