Blog premiat

luni, 4 ianuarie 2010

Prajitura cu pireu de castane

Va spuneam ca am rasfatat fetele cu ceva bun azi...le-am facut o prajitura cu crema de castane...pentru ca le place mult...
Ana-Maria m-a rugat sa fac si poze...eu fata ascultatoare ma supun...ba mai mult dau si reteta:
-6 ouă
-150 grame faina
-150 grame zahar tos
-doua linguri de cacao
-2 pliculete de vanilie(eu am pus nemtesti ca sunt mai aromate)
-un borcan de piure de castane
-o tabla de ciocolata amaruie
-un praf de sare
-o lingurita de esenta de rom
-un pachet de unt
-250 grame frisca

Frisca se mixeaza bine cu pireul de castane pina se omogenizeaza amestecul,galbenusurile se freaca bine cu zaharul tos si vaniliile pina cresc in volum.Albusurile se bat bine cu un praf de sare si se mixeaza  pina arata compozitia ca la bezele,adica nu  cad de pe tel.Faina o amestecam cu cacaoa si cu ciocolata,apoi le  amestecam cu galbenusurile,adaugam esenta de rom,si albusurile,amestecam usor,turnam intr-o tava tapetata cu hartie de copt  si unsa cu unt .Se tine la cuptor la foc mediu 15 minute.Taiem blatul si punem la mijloc crema,mie mi-a iesit  multa,am avut frisca din Austria,am cumparat mai multa de revelion si nu s-a folosit asa ca ... am pus si deasupra ,o putem decora cu ce dorim,putem sa-i punem o glazura de ciocolata,eu  am presarat ceva ciocolata  calda sa fie mai vesel.
Partea care lipseste am oferit-o vecinei cu care imi impart cafeaua de dimineta si cu care am povestit cum a fost la Viena..

14 comentarii:

  1. La mulţi ani, castano! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani si tie Cerculet,bine ai reaparut,mi-am facut probleme ca ai patit ceva si ce ma fac eu fara tine?:)
    Cine-mi mai face desene haioase cu cai verzi pe pereti?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti fur reteta. Sa vedem ce iese :) Merci!

    RăspundețiȘtergere
  4. La gust este excelenta chiar daca aspectul nu-ti spune multe...incearc-o,o sa-ti placa!
    Eu pe partea de blat de jos am pus si un rand de magiun de prune mai acrisor,asta numai azi,e prima oara cand fac asa..dar a iesit perfecta la gust!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmmmm! Ce buna e! Din pacate timpul e inamicul meu! Ma voi multumi sa o gust virtual, de la tine! Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. si pireu de castane de unde iau??? uuffff
    ENGAGE cat mai este. sigur are gust bun. si arata foarte bine.
    Bravo!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da...chiar asa au zis si ele doctore,le-am facut sarmalute,chiftelute si mirosea asa bine cand au sosit acasa ca au zis"waw!!se vede ca-i mami acasa..."

    RăspundețiȘtergere
  8. Alina,cu draga inima..dar sa nu-ti stea pixelii in gat...lasa ca la primavara poate ma cautati si gusti in realia...ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci eu nu pot ca sa mai comentez nimicuta , ca balesc pe tastatura...arata extrem de apetisant si poate o incerc si eu...ca nu le avem cu pireul de castane , nu am mancat pana acum,insa nu e timpul pierdut!
    Multam' de poza....:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Vad ca nu-i o gluma invitatia la tine... :">.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hello! I'm at work surfing around your blog from my new iphone! Just wanted to say I love reading through your blog and look forward to all your posts! Keep up the fantastic work!

    my web site - Zahngold Wert

    RăspundețiȘtergere