Blog premiat

marți, 1 decembrie 2009

Sunt o carte deschisa


Sunt o carte deschisă

Ramona Irimie


sunt o carte deschisă
pentru mine
înmoi peniţa de lebădă
în stele
şi mă scriu
mă descriu
mă-nvârt odată cu spirala iubirii
întotdeauna mă spăl pe mâini
înainte de a deschide cartea
uneori mă spăl cu lacrimi
pentru că mi-e drag de mine şi când
mi-e greu
alteori mi le înmoi în suflet
şi e destul...
sunt o carte deschisă
pentru tine
-da, nu lăsa îndoiala să -mi zâmbească
ţie îţi face rău-
pentru că trăirile mele
poate te ajută să nu fii singur cu tristeţea
şi să trimiţi undeva
unde nu-i tocmai frumos să spun
îndoielile
frustrările
apoi
sunt o licoare
magică
din stele albastre
pe care s-o bei când te temi
să fii fericit...

sunt o nebună frumoasă
pentru că miros a poezie
a suflet
a tine

şi zilnic mă scriu

uneori e greu
să miroşi a poezie
te simt vânătorii de la distanţă
şi profită de sufletul tău
dar tot eu zic:
dacă au de cine şi din ce
de ce nu?

5 comentarii:

  1. ce imi place strofa asta:

    "sunt o nebună frumoasă
    pentru că miros a poezie
    a suflet
    a tine"

    :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa.............SI MIE MI-A PLACUT !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. iubitaaa,te-am gasit acolo..te-am citit dar nu pot comenta acolo...nu imi da voie..acolo nu e si nume/adesa url..si nu imi da voie sa postez cu altceva..sunt afona la chestii de-astea...Oricum ma bucur ca esti bine..ca cei doi copii iti insenineaza viatza,caci ce poate fi mai frumos decat un suflet de copil.
    'Esti o nebuna frumoasa...'pentru ca mirosi a prietenie ,a daruire..Ramai asa...Pupici multi..

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa intru sa vad ce se intampla...promit sa remediez...draga mea Mara >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. minunata poezie...si eu scriu zilnic in cartea vietii mele...si pe blog:))

    RăspundețiȘtergere