Blog premiat

sâmbătă, 23 februarie 2019

Nu violentei de orice fel!

 
     In ultima perioada agresivitatea verbala se pare ca ia o amploare si o  viteza uimitoare, sunt unii extrem de satisfacuti dupa ce trimit"tablete" in dreapta si in stanga...fara sa se gandeasca cei  care o comit ca victimele pot avea de suferit, pot intra in depresii, stari de anxietate, pentru ca nu toata lumea e obisnuita cu limbajul angresiv,  traumele emotionale pe care aceste persoane  sunt nevoite sa le suporte le pun la incercare sanatatea psihica, au un efect devastator!
   As instaura o lege in virtual care ar trebui  cumva sa penalizeze aceste persoane care  tulbura linistea oamen ilor de buna credinta, i-as izola dupa  3  expresii licentioase,  abuzurile verbale cred ca ar scadea  in mod evident iar lumea s-ar feri  sa le mai foloseasca....dar, ce frumos visez, nu-i asa?
    Trecand insa cu vederea nu facem decat sa incurajam abuzul verbal,   sincer? detest persoanele care se  intrec in a da feedback nesolicitat, ce te bagi in seama frate? doar asa sa pari mai interesant? da-mi sfaturi atunci cand ti le cer..dar nu te baga aiurea in vorba doar sa pari tu buricul pamantului cum ca le-ai stii pe toate...nu ma pune cu spatele la zid si nu ma trage la raspundere, ca nu datorez explicatii nimanui...ca ti le ofer eu cumva fara sa te insinuezi fortat, e alta treaba...
   Sunt o persoana asertiva,  spontana si  prietenoasa cu persoanele care merita atentia mea...lupt cat pot pentru drepturile mele, dar nu calc peste cadavre, nu ma comport urat, imi exprim nemultumirile intr-un mod elegant, fara sa pun in dificultate persoanele in cauza...pot sa fac fata unei sesiuni de intrebari care vin din partea  ascultatorilor, dar ma blochez cand ele sunt lansate intr-un mod necivilizat...ma opresc din clarificari pentru ca refuz sa ma  cobor la nivelul  acelor persoane...am dreptul sa cer sa fiu tratata cu respect pentru ca si eu  ofer respect...am dreptul sa fac lucruri pe care ceilalti nu le aproba, cum de altfel si ceilalti au drepturi  identice...dar n-ar trebui sa avem dreptul de a agresa pe cineva si a-l pune in dificultate doar pentru ca dorim sa ne impunem cu orice pret chiar si cu cel al violentei verbale.
     Nu amenintati siguranta emotionala a celor din jur....ganditi-va daca raportul ar fi invers, ar fi pe placul vostru?




 Sursa imagine:  internet

3 comentarii:

  1. Cred ca cea mai la indemana rezolvare, este sa dam "bloc"si sa ne limitam la un numar mic de prieteni virtuali... am sub 200 si sunt fericita alaturi de ei.
    Olga ,esti o femeie minunata,demna de toata admiratia,e pacat sa dai satisfactie celor ce te invidiaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate! putini si buni e cel mai indicat! pup fata frumoasa!

      Ștergere
  2. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă care să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere