Blog premiat

sâmbătă, 23 decembrie 2017

La multi ani, Bianca - Larisa!

   Fiecare om, sau sa fiu mai concreta fiecare femeie are zile speciale in viata ei,  carevasazica si eu le am pe ale mele, atunci cand dai viata unui copil e un miracol pur si simplu...simti din tot sufletul ca viata ta are alt sens, sensurile mele ati fost tu si sora ta Roxana, draga mea  copila, iti spun copila desi acum si tu esti cu o copila alaturi de tine...insa pentru mine voi ramaneti mereu puii mei  dragi, si mereu sentimentul acela ocrotitor, iubitor o sa ma  urmeze, la fel de plenar pana voi inchide ochii!
    Acum stii si tu draga mea ce inseamna dragostea materna, ce inseamna sa ai  copilul in brate si sa te pierzi in ochisorii lui nevinovati care  spun multe  pana incep sa ingane cuvinte...veselia de pe fata copilului tau  iti dau cele mai minunate momente din viata, iar noi ca mame incercam sa le oferim liniste si trai fara griji, ne dam si sufletul pentru ei, pentru ca sunt parte din noi!
    Ai fost o copila plina de ghidusii, tare iubareata, mereu te tineai dupa mine, cu greu puteam pleca de acasa, trebuia sa-ti promit ca data viitoare te iau cu mine sau ca iti aduc ceva, nu te pacaleam si chiar te luam, pentru ca altfel nu m-ai fi crezut!
    Iubirea pentru copil te face mai buna si mai intelegatoare,  sau poate ca iubirea ta m-a facut asa...nu stiu cum s-au facut"transferurile" astea, cert este ca nimic nu scade in timp, dimpotriva  creste in intensitate!
    Te iubesc mult Bianca, la fel de mult ca pe Roxana care fiind cu un an mai mare decat tine te-a tinut de mana cumva si a simtit ca intotdeauna cel mai mare trebuie sa aiba grija de cel mai mic... dar amandoua ati fost si veti ramane pe prim plan  pana la final!
    Acum cand esti mamica cred ca intelegi cat de mult te iubesc si cat imi doresc sa-ti fie bine in viata si sa nu-ti lipseasca nimic, sa fii fericita, iubita si respectata! si daca imi pare rau de ceva e ca in goana asta nebuna a vietii  imi ramane prea putin timp sa va iubesc!
      Azi de ziua ta iti doresc mult noroc in viata, sanatate si vise implinite! si ce imi doresc mie? sa fiu cea mai buna prietena a ta in continuare sa stiu  prima tot ce ti se intampla atat bine cat si rau, pentru ca eu nu voi precupetii nimic in a te ajuta! la mine vei gasi mereu cum v-am spus la amandoua - iubire, intelegere si iertare!
      La multi ani fata mea adorata!

5 comentarii:

  1. Cred ca trebuia, sa pui ca si urare in titlu'' ! La multi ani Bianca-Ema (Olguta) :))) ca eu vad in poza doua pers,!/ mai cu seama principalul, cadou'' :)) cel care i-a schimbat statutul de ,simpla ''femeie'' in ,,altetza''mamica! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Amelia Alexandra Giurgiu24 decembrie 2017 la 08:25

    Mesaj pentru fata ta: Trandafirii pe care i-ai adunat in cununa vietii tale, lasa-i astazi sa se impleteasca intr-un buchet al implinirii. Fie ca florile iubirii sa-ti impodobeasca viata si sa-ti vezi implinite toate dorintele

    sa calci mereu pe trandafiri, pe flori nemuritoare,
    sa ai in ochii tai priviri ca razele de soare,
    sa ai o viata ca-n povesti, cu vise implinite,
    sa darui celui ce iubesti doar clipe fericite...
    La Multi Ani!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos! Sa-ti traiasca fata! Sa ii dea Dumnezeu putere si rabdare, fericire si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani cu sănătate și fericire!

    RăspundețiȘtergere
  5. LA MULTI SI FRUMOSI, ANI! SA FIE SANATOASA, sa aiba putere de a face fatza bucuriilor, care o vor astepta de-acum incolo! cel mai mare vis, si cea mai mare realizare a unei femei,este aceea cand devine cu adevarat, mamica''! :), si ca sa fie indeplinit pana la capat, sa dea Dzeu, sa-i aduca un fratior la Ema :)))!!

    RăspundețiȘtergere