Blog premiat

miercuri, 14 iunie 2017

Pilot automat


     Viata asta uneori mi se pare un adevarat travaliu si tare as mai vrea sa existe un pilot automat, sa  dai un click sa scapi de conflictele interioare, pentru ca da....uneori gandurile se bat intre ele, momentul cheie uneori  intarzie si uite asa framantarile te macina, cauti un reper, el nu apare, esti  terorizata  de termeni de comparatie, te autosabotezi pur si simplu!
      Probabil ca in acest moment nu sunt suficient de motivata, ma confrunt cu gandurile, actiunile mele, caut solutii, imi pun toata energia la bataie, eforturile mele parca nu  sunt incununate de succes, negociez .... aplic si tehnica compromisului pentru ca altminteri nu pot merge mai departe, caut un echilibru pur si simplu!
       Sunt o persoana asertiva, accept si respect punctele de vedere ale celorlalti atat timp cat ele nu  lovesc prea mult in  principiile mele, am abilitatea de a primi si oferi complimente, de a-mi exprima deciziile si dorintele si exprim deschis emotiile ... nu ma  incurca prea tare nici starile de discomfort  sufletesc, depasesc usor si neintelegerile cu cei din jur, realizez ca doar prin comunicare pot sa obtin ceea ce imi doresc, insa nu-mi place  sa fiu manipulata, am puterea sa spun " da" sau" nu" cand se impune...si totusi astazi parca as vrea sa pun totul pe pilot automat!
       Poate ar trebui sa daram zidul care l-am construit de ceva ani in jurul meu, pentru ca  asa am fost noi construiti sa avem pe cineva alaturi, poate imi lipseste si mie aceea intimitate, acel cineva cu care sa pot vorbi tot ce-mi trece prin minte, cineva important pentru sufletul meu, cineva care sa ma tina in brate si sa-mi spuna o vorba buna atunci cand sunt trista, cineva cu care sa pot visa si apoi sa duc visul in realitate, cand iubesti simti ca poti muta si muntii din loc...din pacate suntem prea putini  luptatori, sau daca suntem facem munci de Sisif,  regele din Corint osandit de Zeus trecea prin desarte sacrificii zilnic...poate si" stanca" mea e prea mare in acest moment...s-o fi gasind sa ma ajute si pe mine cineva?
      Povestile de viata ale teranilor le scrie El, Papusarul Sef stie ce-i mai bine pentru fiecare dintre noi, dar,  tare as dori sa stiu daca ma asteapta si pe mine undeva...cineva....vreau flash-uri din sens opus care sa-mi inunde habitaclul sufletesc!

Un comentariu:

  1. "Povestile de viata ale teranilor le scrie El, Papusarul Sef stie ce-i mai bine pentru fiecare dintre noi, dar, tare as dori sa stiu daca ma asteapta si pe mine undeva...cineva....vreau flash-uri din sens opus care sa-mi inunde habitaclul sufletesc!" M-am regasit perfect in slovele tale, daca ar trebui sa citez tot ce mi-a placut ? ar trebui sa repostez intregul articol..te felicit, Olga! Te pupa si iti lasa gandul ei bun, aceeiasi , Magda!

    RăspundețiȘtergere