Blog premiat

luni, 5 decembrie 2016

Trecutele amintiri

     Nu stiu cum sunteti voi, dar eu la sfarsit de an sunt bantuita de ganduri care mai de care...dar una peste alta cand nu gandesc scriu ce simt si culmea acum  e momentu'! adica mai precis insir cuvinte care poate n-au nicio noima, dar asta e!!!...nu reusim sa stapanim timpul, el ne stapaneste pe noi si gandul ca suntem muritori ma obliga sa mai las un semn chiar daca e doar aici  in virtual, un semn care sa arate multumirea mea legat de anul care  se pregateste sa plece.
     O sa spuneti: ce-ti veni Olga sa te gandesti la trecut?nu mai bine te gandesti la viitor?  pot sa raspund ca nu! pentru ca am o stare care se aseamana cu a unei pisici alintate adica fericita, iubita, rasfatata careia parca  acum nu-i lipseste nimic!
      Paradisul nostru, al teranilor se pare ca nu-l construieste nimeni, nu ti-l ofera pe tava, trebuie noi insine sa-l imaginam, sa-l traim, sa-l construim cu fiecare zi, clipa si oameni, si asta e ideea ca el a prins  contur in viata mea, ma simt in starea aceea de zen cand iti place ceva, cineva si parca nu  mai vreau sa se termine, inchid ochii si amplific senzatiile iar cu imaginatia mea debordanta vreau parca sa inmagazinez totul, frumoasele amintiri ...ar fi pacat sa se piarda odata cu anul, mai ales ca finalul lui  mi-a scos in cale fericirea.
      Poate ca  Mai Marele mi-a lasat arta de-a vedea in  oameni ce e mai bun, m-a invatat sa am incredere in ei si mai apoi sa le darui libertatea de a fi ei insisi, am inceput sa fiu dependenta de prezenta cuiva in viata mea, imi place sa-mi fie dor de vorbele lui, de mangaierea lui, ii iubesc tacerile dar una peste alta astept cu nerabdare sa sune telefonul stiind ca la celalalt capat ma asteapta iubirea.Viata fara indragostire e ca si mancarea fara condimente, adica fada....si apoi eu vreau sa fur de la viata tot ce este frumos.
      Octavian Paler spunea ca adevarata masura a vietii unui om nu se poate obtine decat prin lipsa de masura, adica dorind fara masura, indraznind fara masura, iubit fara masura si parca imi vine sa  cant si eu ca si Gloria Gaynor :
    

Can't Take My Eyes Off You

You're just too good to be true
Can't take my eyes off you
You'd be like heaven to touch
I wanna hold you so much
At long last love has arrived
And I thank God I'm alive
You're just too good to be true
Can't take my eyes off you
Pardon the way that I stare
There's nothing else to compare
The sight of you leaves me weak
There are no words left to speak
But if you feel like I feel
Please let me know that it's real
You're just too good to be true
Can't take my eyes off you

4 comentarii:

  1. In fiecare an, incepand cu 6 decembrie, sufletele noastre incep sa simta cum ceva parca in atmsofera e schimbat - se apropie o perioada frumoasa a anului "Sarbatorile de iarna" - cand oamenii sunt mai buni, mai frumosi, mai intelepti si fac gesturi minunate fata de cei dragi si nu numai.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da!!! Magia sarbatorilor ne face alti oameni ..niste oameni mult mai buni si fericiti . De sarbatori daruim bucurii , fapte bune,cadouri din inima oamenilor care le creeaza o senzatie neobisnuita,de recunostinta.

      Ștergere
  2. Un suflet minunat si cald ca al tau,merita iubire deplina si inplinirea celor mai frumoase vise.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toate femeile merita! multa iubire iti doresc si tie draga mea Rodica.Bucuria Craciunului sa salasluiasca vesnic in inima ta luminandu-ti sufletul. Sa fii vesela si iubita si sa te bucuri de cadouri frumoase.

      Ștergere