Blog premiat

miercuri, 18 mai 2016

Implozie

   
  

     Azi, am ziua aia in care sunt  arogant de satisfacuta daca pot sa spun asa... pentru ca tot ce m-a apasat in interior a  rabufnit, inspir un alt aer si ma simt diferit! fac din toate gandurile mele un evantai  sa nu ma" arda"  prea tare ...pentru ca incerc sa ma reinventez( o fac mai rar...dar o fac!  ) si spun clar si raspicat ce cred acum, toti credem despre noi ca suntem speciali,..bun, bun!! dar ca sa putem sa ne dovedim noua insine aceste lucruri folosim tot felul de trucaje si gesturi teatrale, din dorinta clara de a ne adapta  oportunismelor din jurul nostru, dar nu ne gandim ca de fapt ceea ce ne face pe noi liberi este chiar adevarul pe care oamenii nu vor sa-l auda...si asa ajungem sa nu fim impacati cu sinele nostru care de fapt nu ar trebui sa tina cont de like-rile si dislike-rile  altora ci de ce ii face  fiecaruia bine...
    Sa nu credeti ca mi-am propus azi sa vorbesc despre frumusetea nemarginita a fiintei umane si a dimensiunilor ei nebanuite in candoare si onestitate, nu!!! poate doar la bunatatea aceea sedimentata in sufletul tau, al meu, al celor care mai cred in proverbul canibal (daca pot sa spun asa ...) cum ca toti oamenii sunt buni. Cert este un lucru, daca mi-am pierdut increderea intr-o seama de persoane nu mi-am pierdut increderea in mine, ba dimportiva! am mai mult curaj,  mai putina frica, mai putina tensiune dar mai multa autenticitate, mai multa vointa, mai mult somn si odihna, mai multa experienta, mai multe actiuni, iar celor care au incercat sa-mi bage bete in roate le spun asa: multumesc!! multumesc ca m-ati facut mai puternica, incercati sa fiti si voi mai buni, NU MAI IEFTINI!!!
    Pfui, parca si natura azi participa la starea mea, ploua cu soare, cand ploua asa cica isi bate dracu' nevasta, dar oare cum ar trebui sa fie cand e invers? ca tare as  mai vrea sa stiu! dar pentru ca nu am interlocutor( nu sunt in emisie... sa primesc feedback... lol !!!! )io cea bolnava de intrebari cu rost sau fara rost, nu gasesc un raspuns diplomatic, ma las pagubasa ....si-mi zic asa cum imi spune un amic cand sunt mai" blonda" - Ioaneee!nu te stresa...lumea e faina si roz, iar de restu' acadele....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu