Blog premiat

luni, 4 aprilie 2016

Primavara in sufletul nostru

      Primavara este un anotimp ravnit de multa lume, dar atunci cand ea vine in sufletul nostru simtim ca totul e minunat, respiram si simtim diferit, suntem mai vioi mai plini de energie, mai dornici de viata, mesajele ei navalesc asupra noastra si parca se reseteaza totul in organismul nostru.
      Traiesc fiecare secunda cu daruire si pasiune, simt insa nevoia de evadare, simt nevoia de nou!
      In mintea mea gandurile misuna intr-un mare fel,  parca sunt intr-o competitie, unele chiar dribleaza, noroc ca  sunt vigilenta si le" penalizez" pe cele nastrusnice care nu-si incap in  fire!...ma gandeam insa la mirajul primaverii si nu pot sa nu asociez  cu versurile lui Nichita Stanescu - Ce bine ca esti!
      Vorbesc la radio in emisiile mele despre prostie, ura, invidie,  iubire, dar si alte teme cu iz filosofic ...pentru ca asta ne ocupa viata,  sau mai bine spus viata noastra se invarte zilnic in jurul acestor teme, in ce ma priveste scrisul face parte din viata mea...aici incerc sa ma debarasez de poverile zilei, sa - mi descarc sufletul care, uite!!! ... e plin de energie!
      In fiecare primavara parca incerc sa uit tot ce a fost rau in timpul iernii, nu uit insa prietenii si exprientele noi  care poate mi-au dat un avant....oamenii care au jucat un rol in viata mea, care mi-au oferit iubire, iubirea la maturitate este controlabila, o traim cu putere si ne implineste.
     Primavara asta a venit cu tupeu si dorinta in sufletul meu!...doua notiuni diferite, dar care se gasesc in caracterul nostru, a fiecaruia dintre noi, desi suntem diferiti,  important e sa nu uitam de bunul simt... dar sa abordam viata cu tupeu, cu dorinta de nou, de frumos, de bine si sa ne bucuram de farmecul fiecarei zile pe care El ne-o ofera este o conditie  -  SINE QUA NON!! 

4 comentarii:

  1. da, primavara este renasterea! si cu fiecare primavara pe care o aduni, primavara esre tot mai frumoasa! nu am alt comentariu! vreu sa ma bucur de cat mai multe primaveri! si asa cum ai scris, stiu ca fiecare primavara, imi va fi mult mai bogata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Splendoarea florilor,bucuria pasarelelor la rasaritul soarelui,surasul de femeie indragostita,strangeti in inima toate aceste picaturi cazute din cer si veti vedea ca se vor preface intr-un izvor care curge spre…..INFINIT…sau mai bine zis: VIATA VESNICA!

      Ștergere

  2. Un om cu sufletul frumos ...
    - are întotdeauna un zâmbet de
    oferit acelora care au uitat să
    zâmbească , oricât de trist ar fi.
    - va avea mereu lacrimi de dor , de
    recunoștință și plânge alături de
    un suflet îndurerat.
    - va avea întotdeauna vorbe calde
    și încurajări pentru aceia aflați în
    suferință , oricât de mult ar suferi
    el însuși.
    - va avea întotdeauna o
    îmbrățișare de oferit , chiar dacă a
    fost sărăcit de îmbrățișări de către
    oameni care l-au rănit.
    - nu este perfect și nu este fără de
    greșeală , dar se străduiește să fie
    cât mai bun și să se corecteze.
    - va ierta înainte să i se ceară
    iertare.
    Un om cu sufletul frumos
    iubește.... chiar dacă el nu este
    iubit....
    Seară frumoasă și luna Aprilie să-ti infrumuseteze sufletul...!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dorina Daniela Ilie5 aprilie 2016 la 06:20


    "Vreau ca astazi sa privesc viata ca pe un lan cu flori. Nu stiu unde incepe, nici unde se sfarseste, nu stiu ce culoare va fi urmatoarea floare culeasa; nu stiu nici macar cand va inflori sau unde se afla. Dar nici n-as vrea sa stiu ! Vreau doar sa privesc lanul cu zambetul pe buze, sa ma avant spre necunoscut, sa ma impiedic, poate chiar sa cad uneori; dar sa merg mai departe, sa-mi continui drumul labirintic prin viata. Uneori, o sa stropesc florile cu propriile lacrimi, o sa le ajut sa se dezvolte armonios, o sa le vorbesc cu drag. Nu stiu daca o sa ma asculte, dar macar voi incerca... Nu vreau sa raman cu regrete, nu trebuie ! O sa trec zambind peste fiecare obstacol, o sa urc treptele vietii cu pasi siguri, o sa le intind o mana de ajutor tuturor celor ce au nevoie, o sa invat zi de zi cate ceva , o sa apreciez lumea, poate o sa reusesc cred in miracole, o sa deschid usi ferecate... o sa traiesc si o sa iubesc ! Imi va ramane din acest lan cu flori un manunchi de amintiri pe care il voi pastra undeva, int-un colt al inimii mele... Amintirile ma vor ajuta sa nu uit niciodata unde si cum a inceput drumul meu. "

    RăspundețiȘtergere