Blog premiat

duminică, 22 februarie 2015

De ce oamenii nu mai zambesc?

   
   M-a uns al suflet azi mesajul unui fost coleg de radio, ma bucur sa vad oameni lispiti de invidii, oameni care pot spune si lucruri frumoase despre colegii cu care au lucrat, n-are rost sa redau mesajul pe blog ca oricum  el ma privea direct si personal pe mine dar a fost legat de structura mea ca si moderator, de felul amuzant in care eu interactionez cu ascultatorii mei si sincer n-am simtit ca suna a periaj ci pur si simplu ca asa sunt lucrurile in realitate, in fata microfonului uit de toate si vorba Danei Ilie, colega mea de radio  care tocmai spunea azi in emisia ei asa :" În viață câștigi, pierzi, suferi, dar cel mai important este că înveți. Restul e abur, fum...." nu conteaza cine m-a facut sa sufar ci  doar cei care m-au facut sa zambesc din nou! Azi am zambit!...am avut motive!De altfel eu prefer sa vad mereu partea plina a paharului, vad insa multa lume trista si ma intreb oare au uitat oamenii sa  zambeasca? se promoveaza mai mult seriozitatea? sau poate greutatea de pe umerii unora atarna prea greu?...greu de spus! oricum eu zic ca merita sa zambim cerului, pamantului  pe care il calcam, partenerului/ ei, familiei..celor dragi...eu una am cui sa  zambesc si ma simt o norocoasa!..consider ca toti avem nevoie de socializare oricat de introvertiti am fi...provocarile vietii ne aleg pe noi pentru a demonstra celor din jur ca suntem capabili sa le facem fata cu brio si sa dam posibilitatea pasarii Phoenix sa renasca din propria cenusa invatand sa zambim din nou!
    Va doresc  o saptamana cu multe motive de zambete!
    

4 comentarii:

  1. Imi place sa zambesc . Zambesc mereu , cu sau fara motiv , Iubesc oamenii pe care ii vad zambind .Iti fac ziua mai
    buna cu zambetul lor ! Consider ca un om , oricat de ugly ar fi , daca pe fata lui apare un zambet , devine fara indoiala frumos . Zambetul infrumuseteaza omul , ii lumineaza fata .
    Ador oamenii veseli . Langa ei , nu poti fi trist . Iti alunga tristetea cu buna lor dispozitie si fara sa vrei , in coltul gurii ti se infiripa si tie un zambet .Fii unul din acei oameni care ofera un zambet in dar !!
    Asadar- zambiti , va rog !!!Voi incerca sa raspund eu, invitandu-va apoi si pe voi sa o faceti.
    Eu cred ca oamenii zambesc mult. Depinde ce alegi sa vezi: momentele in care sunt tristi sau cele in care zambesc. Depinde de atat de multe: locatie, situatie, vremea de afara, starea lor, ultima discutie, evenimentele din familie, starea de sanatate, atmosfera din jur, grijile, situatiile speciale.

    E adevarat ca sunt momente in care ai impresia ca in jurul tau nimeni nu zambeste. Cel mai des mi se intampla dimineata in autobuz sau metrou. E o tristete generala, toata lumea ori se uita in gol, ori citeste sau sta pe telefon ca sa nu adoarma, ori vorbeste cu oricine numai sa nu se lase doborat de oboseala. Nu ca ai avea mari motive de zambet dimineata cand pleci la munca. Dar ala e cel mai trist moment al zilei, dupa mine.

    In rest, cred ca eu prefer sa vad partea plina a paharului si sa vad fix acei oameni speciali. Trec pe langa cei tristi, cu fata impasibila, care merg pe strada cu gandurile departe si ma las cucerita de cei care rad, zambesc, se joaca, se harjonesc, citesc ceva si incep sa rada, se plimba prin parc si sunt fericiti. Ma opresc sa vorbesc cu un caine si ii zambesc, vad un copil mic care se joaca si ma surprind stand cateva minute sa il privesc si sa ii zambesc.

    Oamenii zambesc mult, trebuie doar sa ii vezi. Pentru ca da, nu degeaba se spune “Zambeste, maine va fi mai rau”.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dana, n-ai sa crezi dar eu simt zambetul tau si cand vorbesti la radio, vorba ta curge frumos ca o apa frumoasa de munte, clara, limpede si proaspata! te pup si te imbratisez si te rog sa ramai asa! esti minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru ca au devenit egoisti si cu ei insasi.......

    RăspundețiȘtergere
  4. Mioara, stiu si eu? asta sa fie cauza? parcimonie si la zambete? pacat!

    RăspundețiȘtergere