Blog premiat

sâmbătă, 13 iulie 2013

Ganduri in amurg

          Azi m-am simtit ca o scrisoare deschisa, dar necitita ...ca o simfonie cu cuvinte nerostite, sau ca o serenada cantata  la un geam inchis, si unde pui ca e weekend si unde pui ca e loc de bine pentru fiecare,  insa eu nu-mi gasesc locul!
          Surad...asa cum spune autoarea  poeziei, surad fara motivatie...ce tare starea mea de gratie! da....da!!! surad....Uneori femeile surad.    dar stiu si eu? cred  ca e bine  ca se intampla si fara  un target anume, pur si simplu ...desi, e bine sa avem tinte si directii cat mai precise si mai bine definite!...dar, ce te faci cand vine si ziua cand obosesti sa mai cauti tinta, pentru ca de fapt tinta nu e ceva palpabil, ea se schimba dupa conjunctura vietii, uneori suntem surzi si nu auzim vocea vietii, sau nu vrem s-o bagam in seama atunci cand ne indreapta pasii, dovada starea mea de  incertitudine de azi! AZI POATE IMI TRAG SUFLETUL...sau il las sa se odihneasca!ma opresc aici, insa voua va spun - Drum bun! Gasiti calea catre sufletul vostru, catre sufletele celor dragi voua!>:D<

4 comentarii:

  1. Cu un suras poti sa-i faci pe cei din jur mai eficienti, conteaza foarte tare!surade-i sufletului tau si va fi bine! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-am suras, e mai bine...infinit mai bine! imbratisari calde!

      Ștergere
  2. Uneori nu putem sa zambim pentru ca am daruit zambetul sufletului nostru cuiva care nu avea nevoie de el..Ce pot sa spun??? T oti avem zile bune si zile ninse de ganduri ...Incearca sa le agati in podul sufletului...cu timpul vor fi sterse de praf cu mana timpului..As vrea sa-ti ofer un buchet de cuvinte cu miresme de suflet care sa te mangaie la ceas de seara cand nu-ti gasesti locul..dar nu stiu daca voi reusi...eu insami plutesc intr-o deriva a gandurilor...As vrea sa te tin de mana...dar sunt departe insa stiu ca persoanele pe care nu le poti tine de mana le tii in inima..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea Mara, imi sunt suficiente si din departari gandurile tale, sinceritatea lor ma copleseste si nu pot decat sa ma simt foarte fericita ca te am prietena!

      Ștergere