Blog premiat

sâmbătă, 16 februarie 2013

Tentative de barbati..tentative de femei!

             Site-urile de socializare se pare ca duduie de astfel de exemplare,  de "tentative" de barbati, nici nu deschizi bine contul si hop pe tine!!! Evident ca toti cautam ceva,( eu am scris foarte clar de ce sunt pe site-urile unde mai am cont),  ca, nah!! recunosc...  intr-o buna zi mi-a trecut si mie prin cap sa caut ceva, mi se cam urase cu singuratatea si ce mi-am zis, ... sa incerc la un site de matrimoniale..ca deh!! poate intalnesc si eu eroul din poveste, cand el o cucereste si traiesc fericiti pana la adanci batrinete!:)))))
           Hehehe!!!..Ce sa vezi?cred ca si site-urile astea dau in fata profile noi, freche cu alte cuvinte.. si inca din prima zi mi s-a umplut casuta de mesaje, care mai de care!mai sa fie mi-am zis...aici e de mine! si cand colo ce sa vezi? vanatoare curata de placeri ieftine si de prost gust! invitatii la web,"frecat" si alte chestii de genu'...daca ii spui ca nu te intereseaza asa ceva, incearca sa te convinga, pai stai sa-ti spun despre ce este vorba.., unul mai zilele trecute, nu era sigur daca este femeie sau barbat... dar imi scria ca vrea sa-mi ofere sex oral...pai, frate! asa rau  ai ajuns? numai de asa ceva mai esti bun? si mai vii si sa te lauzi pe site?rusinica, rusinica!
      Pai, dragule, eu m-as bucura de un dialog elegant cu tine, sunt convinsa ca majoritatea nu-si pun poza reala pe site, dar macar incearca mon cher, sa fii tu , nu-ti dori mai mult decat poti, mai mult decat ai, daca nu poti duce!Fiecare sac isi are peticul, cu toate ca suntem unici in felul nostru, avem insa cererile noastre, posibilitatile noastre, calitatile si defectele, urasc oamenii care cauta tipare, care sunt suspiciosi, dispretuitori, cand esti asa, nu poti sa atragi de partea ta binele.Te crezi sclipitor  si gandesti poate ca de la tine"s-a taiat lumea" ei, bine, iti dau o veste proasta, lumea asta e plina de"tentative" ca tine...si  cand spun asta evident ca nu ma refer numai la barbati, sunt si femei pline de caldura si disponibilitate care starnesc (si uneori chiar le cad in capcana barbatii  mai slabi de inger). Dar, ce sa mai continui, e clar ca e foarte adevarat ce spune cineva cum ca: 
"Oamenii se împart în două categorii: unii caută toată viaţa şi nu găsesc, alţii găsesc şi nu sunt mulţumiţi." 
       Asa o fi?? astept pareri... le voi citi  intr-o proxima emisiune la RADIO PAPUCEL


15 comentarii:

  1. Mult adevar in ceea ce ai scris. Am fost si eu deseori abordata pe FB, dar cum eu doar ma mai joc din cind in cind si ma ocup cu bucatareala, le-am dat delete din listuta... Era unul care insista ca e indragostit de mine, ca ce barbat norocos am, cit sint de frumoasa (he, he... poate cind aveam 20 de ani, dar la 46... nu prea mai cred in povesti de adormit printesele... Iti doresc din inima un week-end placut si sa intilnesti persoana potrivita, ca perfecti nu sintem nici unul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, eu pe Facebook, am ramas pentru un joc - FarmVille, care ma tine "prizoniera" cam de vreo 3 ani,apoi, recunosc ca imi gasesc si multi ascultatori pentru radioul nostru, deci nu vreau sa-mi sterg contul, insa ma enerveaza la maxim mascaricii astia, care nu au ce face si cauta numai abureli ieftine, cu alte cuvinte tentative de femei si barbati, pentru ca ma abordaseara si femei care isi doreau legaturi intime, la inceput le-am raspuns frumos si politicos, acum insa am schimbat foaia!le spun"hai, sictir!!!":))

      Ștergere
  2. Barbatii cauta aventuri pentru ca li se pare exicitant.Daca sunt implicati intr-o relatie de lunga durata tind sa creada ca nu mai sunt atragatori pentru sexul opus. Si daca o alta femeie ii acorda atentie se va simti mai bine, iar egoul lui va fi incurajat. Cand reuseste sa o duca si in pat atunci se simte foarte mandru de sine.Cam asta e ideea cu acesti indivizi"tentative".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmm!!! din pacate pentru unii asa stau lucrurile, nu vreau insa sa generalizam!
      Cauta placeri efemere si rezultatele sunt pe masura!

      Ștergere
    2. Aveti dreptate. In ultima vreme si Facebook lucreaza la un serviciu de matrimoniale. Atunci incepe distractia...

      Ștergere
  3. Ceea ce e trist şi îngrijorător în acelaşi timp e că a dispărut apetenţa pentru dialog, pentru prietenie, pentru comunicare. Totul e pe fugă, grăbit, se reduce la sexualitatea de cea mai proastă calitate şi se pierd din vedere orice fel de valori. Să fi decăzut omul chiar în asemenea hal ? Să fie fără speranţă ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii, chiar asta ma gandeam si eu?...cu toate ca societatea evolueaza, exista un soi dee decadere morala...ma intreb insa, asa o fi fost de-a lungul timpului? sau au fost secole mai avantajate?

      Ștergere
  4. Howdy would you mind sharing which blog platform you're working with?

    I'm planning to start my own blog soon but I'm having a difficult time making a decision between BlogEngine/Wordpress/B2evolution and Drupal.
    The reason I ask is because your design and style seems different then most blogs and I'm looking for something completely unique.

    P.S My apologies for being off-topic but I had to ask!

    RăspundețiȘtergere
  5. This is the right blog for anyone who would like to
    understand this topic. You understand so much its almost hard to argue with you
    (not that I really will need to…HaHa). You certainly
    put a new spin on a topic which has been discussed for ages.
    Great stuff, just wonderful!

    RăspundețiȘtergere
  6. My brother recommended I would possibly like this website.

    He used to be entirely right. This submit truly made my
    day. You can not imagine just how much time I had spent for this information! Thanks!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hi! I know this is kinda off topic but I was wondering
    which blog platform are you using for this site? I'm getting sick and tired
    of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at options for another platform.
    I would be fantastic if you could point me in the direction of a good platform.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hey There. I found your blog using msn. This is a very well written article.
    I will make sure to bookmark it and come back to read more of
    your useful information. Thanks for the post.
    I'll certainly comeback.

    RăspundețiȘtergere
  9. Greetings! Quick question that's completely off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly? My weblog looks weird when browsing from my iphone 4.
    I'm trying to find a theme or plugin that might be able to fix
    this issue. If you have any recommendations, please share.
    Cheers!

    RăspundețiȘtergere
  10. We are a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
    Your site provided us with valuable info to work on.
    You've done a formidable job and our entire community will be thankful to you.

    RăspundețiȘtergere
  11. Howdy terrific blog! Does running a blog such as this require a massive
    amount work? I have virtually no knowledge of coding however I had been hoping to start my own blog soon. Anyhow, should
    you have any suggestions or techniques for new blog owners please
    share. I understand this is off subject however I just had to ask.
    Thanks!

    RăspundețiȘtergere