Blog premiat

duminică, 30 decembrie 2012

Bilantul gandurilor



     Azi  am simtit ca pur si simplu sunt “scuturata” din copac…mi-am adus aminte ca e bine sa mai poposesc  si  pe pamant, prea imi ridicasem trairile, prea le credeam cele mai minunate, cele mai corecte, nu exista nicio stavila, dar si bariera asta  o pune fiecare dupa puterea  inimii, a creierului, a sufletului…toti avem o limita pana unde putem iubi, pana unde putem ierta si evident inutil sa mai cari ramasite dupa tine,  lupti  sa le faci imponderabile, sa le lasi pierdute in timp. Sigur in ce ma priveste  am apreciat iubirea din fapte  nu din vorbe..ca ele, vorbele, adevarat , foarte  adevarat reusesc sa te faca sa simti o anume siguranta, o anumita placere, nu zic nu!.... dar,  cuvintele nespuse sunt  preferabile, le simti  in atitudinea  partenerului  atunci cand iubesti  si esti iubita  si  inseamna mult mai mult!.. Atunci nu-ti mai tremura sufletul, nu mai ai indoieli, te simti “rotunda” cum spunea   cineva. Si da! M-am dat si eu rotunda pentru ca ma simteam asa! E mare lucru  sa simti asta, mai ales atunci  cand gesturile  imbracau haine diferite dar se regaseau  in altruism,dorinta de a-i  fi  bine celuilalt, de a-l sustine in tot si-n toate  zi de zi…si cand noapte se lasa, sa il ai in grija, chiar daca nu  e langa tine, trimitind ingerii  sa-l sarute pe vise!
      Iubim pana la cer si inapoi, zilele trecute glumeam cu cineva drag mie legat de iubirea pana la cer…poate  eu am iubit pana la durere, dar,  doar atat timp cat m-am simtit ocrotita si respectata, dorita  si netradata!In prag de  An Nou  doresc tuturor  multa iubire si rasfat, sensibilitate sufleteasca la tot ce e frumos, curat si luminos in viata !
                     La multi ani!

4 comentarii:

  1. Fie ca anul nou sa-ti aduca mai multe zambete decat impotriviri, mai multe reusite decat infrangeri si mai multe impliniri decat te-ai gandit vreodata. LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. UN NOU AN FERICIT CU TOT CE TI DORESTI . LA MULTI ANI !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Unele persoane, tot ceia ce vad si aud, filtreaza prin suflet, ne tinand cont de ce se poate petrece. Daca se simt bine in pelea lor, sufletul da frau liber oricui si oricand sa intre in el. Indiferent cu ce gresesc unii, ei tin cont ca e o mica parte din sufletul lor si incearca sa nu il raneasca deloc. Atunci acea particica are frau liber sa preia controlul. Vazand ca nu se riposteaza, in mintea lor gandesc:" "e prostut(a)" pot sa il duc de nas", ne stiind ca mintea lor gandeste cu totul altceva, insa sufletul lor prefera sa taca pentru a nu rani!

    RăspundețiȘtergere