Blog premiat

joi, 1 noiembrie 2012

Farmecul vietii



     In aceasta dimineata am palavragit putin cu o amica pe messenger , despre una despre alta...si pentru ca discutia era bazata pe o vasta experienta de viata, atat a mea cat si a ei...a fost greu de concluzionat, pentru ca suntem caractere diferite si fiecare vede viata in felul ei...ea, cam dadea cu viata de pamant, in sensul ca nu prea au multumit-o  experientele  prin care a trecut...eu?...incercam sa-i spun ca tocmai asta e shepsisul....frumusetea vietii, ele au facut-o ceea ce este acum, un om  cu bune si cu rele, pentru ca hai sa fim seriosi, nu exista oameni perfecti, iar daca ar fi pe undeva...sincer...as fugi de as rupe pamantul, pentru ca m-as simti foarte mica in fata lor!:))
    In ce ma priveste consider ca in viata  oamenii cei mai frumosi sufleteste sunt cei care au trecut prin multe,oameni loviti de ploi si vanturi si carora nu li s-au inecat corabiile...si nu  li s-a inundat viata...au supravietuit, pentru ca  necazurile te pot schimba in bine, ba mai mult te fac frumos!...o sa ziceti"ma lasi, Olga!..."ei, uite ca nu vreau! de ce? pentru ca e gresit zic eu, sa indemni pe cineva asa:" nu lasa necazul sa te schimbe!" ba sa-l lasi, pentru ca nimic nu-i intamplator pe lumea asta! Asa inveti sa stralucesti, daca te-a lovit un val, pregateste-te sa-l intampini cu tarie pe urmatorul, cunosti vibratia, si stii la ce te poti astepta, esti pregatit.....daca nu faci fata lor...iti iei o "ancora" si tot rezisti!
   Nici mie nu mi-ai iesit toate lucrurile din prima...dar, am incercat  de mai multe ori, nu m-am lasat  invinsa...si am spus bun venit tuturor experientelor din viata mea...le-am zambit fara zgarcenie...ele m-au intors pe toate partile, foarte adevarat si asta, dar m-am lasat modelata cu buna voie, slefuirea  a fost constructiva, de multe ori fetele mele imi zic"la ce-ti lipsea si asta?...n-ar fi mai confortabil fara...sau ma rog altfel?"...ei, bine ...nu!!! Confortul il stabilesc eu, eu stiu  ce-mi prieste si ce nu...trairile mele asa cum au fost, rele, bune, mai putin bune....nu le schimb cu nimic!...m-au invatat ce inseamna  sa cazi si sa te ridici, mi-au aratat cu alte cuvinte ca de fapt asta e farmecul vietii!...hehehe! si ce este mai nostim... e ca am facut un obicei din asta( ca sa nu-i zic " narav."...mda, poate de aia unii imi zic naravasa! ..:))) ... ca a inceput sa-mi placa!)
    Ca de obicei am o curiozitate, voi cum va raportati la ceea ce vi se intampla? alegeti varianta simpla sau cea mai complicata pentru ca vi se pare mai  tentanta?














7 comentarii:

  1. Putini cunosc aceasta incurajare proprie, pe care ar trebui sa o avem fiecare dintre noi, atunci cand talerul greutatilor atarna mai tare.Toti cautam sa ne fie bine, binele il stabileste fiecare asa cum il percepe, binele meu nu poate fi si binele celuilalt, deci....important este sa fim puternici si indrazneti in viata , indrazneti chiar si cu deciziile pe care le luam, iar legat de intrebare, as spune ca adopt a doua varianta...poate pentru ca asa sunt eu ...mai complicat!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu mereu o aleg pe cea complicata desi, paradoxal, nu-mi place sa ma complic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Michelle Moldovan2 noiembrie 2012 la 08:06

    Wow sunt impresionata de cutiuta ta si de farmecul vieții ... Eu asi alege varianta simpla si știi de ce ? Este o zicala care circula pe la noi astia departe de europeni, LOL si suna mai bine in engleză decât in romaneste: why shall I work harder, when I can work smarter. Cu alte cuvinte de ce sa lucrez din greu când pot mai ușor/inteligent :))
    Ergo-terapia te ajuta sa-ți tii mintea/creierul ocupat si treci mai ușor peste loviturile grele ale vieții. Dacă omul nu ar uita, ar murii de durere. Totul tine de capacitatea fiecăruia (intelectuala) de a rezolva/trece obstacolele, fanteziile țin de un alt capitol.
    Mi-ar place o mica "barfulita" cu tine :))
    Tu ai fii un "chalenge" adevărat pentru mine. Mi-as mai scutura un pic creierul de praf, LOL
    Pe curând "sorme'o"....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Jur ca si mie mi-ar place mult...dar eu sper ca asa cum ne-am inteles cu Camelia in primavara ne vom intalni toate trei si vom trage"barfulite" cate vrem!...si cat o sa ne tina timpul! Sunt convinsa ca ne vom intelege perfect, mai ales ca sunt multe similitidini in viata noastra!

      Ștergere
  4. Michelle Moldovan2 noiembrie 2012 la 08:06

    Pentru o buna parte din viața mea am folosit motto-ul : Veni, vidi, vici...
    In ultimul timp folosesc altul: Scopul scuza mijloacele, LOL care bineinteles ar avea multe interpretări :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Machiavelica sau nu...esti sora pe care am gasit-o prin sora ta adevarata- Camelia, va pretuiesc pe amandoua si va iubesc mult!

      Ștergere