Blog premiat

sâmbătă, 6 octombrie 2012

Un gand matinal de toamna

   
           Cum spuneam intr-un articol  mai vechi, nu sunt  indragostita de acest anotimp, desi el inseamna bogatie, rod asteptat de multi  dintre noi, nu ma  opresc asupra lui cu detalii, pentru ca nu-mi place...  si ca sa  va conving ca e asa,  adica ca  ignor, in acest anotimp ma consum in hoinareli si plimbari in tara si peste hotare...vreau sa-i dau pur si simplu " o tifla" toamnei, sa-i arat ca eu sunt libera si neingradita si nu stau cu manile intinse spre apus ci dimpotriva  le  indrept spre  fiecare rasarit, rasaritul  soarelui de toamna,... ati  urmarit intr-o dimineata  in timp ce va sorbeati cafelutza  culorile rasaritului? va spun eu... sunt magnifice!
          Toamna vine cu ploi, dar  eu am sa dau foc ploii cum spune Adele....
Weekend binecuvantat tuturor! (sper sa fie si al meu, pentru ca maine la aceasta ora voi fi in drum spre Italia ...)




10 comentarii:

  1. Imi place si mie Adele...iar melodia asta e grozava!Drum bun spre Italia..

    RăspundețiȘtergere
  2. Toamna e ca paleta unui pictor, plina de culori...toamna ta cum este?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. GREU DE SPUS, as spune ca in fiecare zi are alta culoare...azi spre exemplu a fost verde si roz...nici urma de maro...:))) luminoasa si senina ca cerul albastru de azi.Ametitor de frumoasa!

      Ștergere
  3. Este normal...Sa SIMTI asa...tu care esti nascuta in luna florilor!!!..De aceea stralucesti,esti frumoasa ,oferi parfumul ,gingasia si puritatea florilor..Eu sunt nascuta toamna ..dar pentru mine acest anotimp a avut totdeauna o alta semnificatie..Toamna insemna pentru mine ,de ani si ani ,...multi ani,...inceperea scolii.
    Ma pregateam ca un copil de clasa I.Imi luam o toaleta noua,uneori o coafura noua,si ma prezentam la ...deschidere! Traiam ani de ani emotia revederii cu colegii ,cu seriile noi de elevi,duceam dorul celor ce-si luasera zborul.
    Primeam multe ,foarte multe flori,unele ..de la florarii ,altele din gradinile copiilor,dar toate aveau parfumul dragostei....,al recunostintei...al stimei.
    Imi lipsesc .....nu florile,le mai primesc din cand in cand,imi lipsesc" copiii mei'', seriile de elevi din ce 40 de ani de activitate care mi-au ''furat '' tineretea si mi-au compensat-o cu "timp liber" pe care l-am primit la PENSIONARE.Se intampla in urma cu multi ani si inca nu stiu ce sa fac cu tot acest TIMP LIBER desi sunt foarte activa,(gospodarie,gradina,comert,copiii,nepoti,et- c)...
    Mi-e dor de graba celor 40 de ani....de viatza la catedra,de examene ,grade ,reciclari ,inspectii ,meditatii (neplatite...),dar ,in mod deosebit, mi-e dor de copii.
    Anul acesta am vrut să scriu pe 17 septembrie cea mai frumoasă poezie dar au iesit doar niste versuri imperfecte
    contradictorii şi triste…… Perfect este poate doar dorul meu de septembrie si el m-a tras de părul ondulat al poeziei abandonandu-ma in leagănul amintirilor. Am inchis fereastra să-mi rămână macar visele .
    Intotdeauna la jumatatea lui septembrie port pe fatza un voal tesut din amintiri dragi devenite in ultimul timp dureroase.Port un dialog fara martori cu mine insami,incerc sa-mi inabus starea de nostalgie cu cateva versuri ramase de la masa de seara….dar este in zadar .Sufletul imi coboara spre varful degetelor de la picioare unde imi observ pasii obosiți pe-o cărare pe care o credeam uitata ..


    Pe 17 .... m-am întors acasă cu braţele pline de florile dorului de septembrie ,am descuiat usa….am intrat…dar de fapt nu plecasem nicaieri..

    Si totusi..ziua de 5 octombrie m-a vindecat de dor..Am avut langa mine pe facebook si pe netlog atatia prieteni !!! Cum spuneam...am constat de curand ca mai nou eu locuiesc intr-un cartier nou..iar prietenii mei sunt pentru mine
    cel mai frumos cartier de pe internet.
    Te imbratisez cu drag,prietena scumpa!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dialogul fara martori il am si eu...adeseori,atunci reusesc sa pun ordine in mintea mea, ma impac eu cu mine...pur si simplu!!
    Profit de ocazia pe care mi-ai oferit-o sa spun si aici sa-ti dea D-zeu, ZILE PLINE DE IUBIRE, SANATATE SI FERICIRE !Florile virtuale sunt usor de oferit, cele reale mi-as dori sa ajung sa ti le ofer odata si odata! te pup si te imbratisez! apropos de cartier....este unul rezidential cu mult verde in el si soare din plin!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult ,Olga mea draga, pentru urari,multumesc pentru floarea prieteniei pe care mi-ai daruit-o de mult,din inima...Multumesc pentru ca mi-ai sadit in cartieru sufletului meu soarele si verdele sperantzei.Cat despre intalnirea reala dintre noi..va fi..sunt sigura!!..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu spun la fel...pentru ca in ultimul timp fac casa buna cu oltenii...;)
      Prietenii sunt oamenii care conteaza, sufletele care vibreaza pe langa noi, oamenii care empatizeaza cu trairile si sentimentele noastre devin uneori cheia.... salvarea noastra!Prietenia noastra a primit o condamnare...pe viata!

      Ștergere
  6. Am citit comentariul Marei si...
    Din acest an sunt si eu "tanara pensionara". Ma straduiesc sa fac fata noului statut si as dori sa traiesc putin si pentru mine. Voi face, daca ma va ajuta Dumnezeu, tot ce mi-am dorit pana acum si nu am avut timp.
    Flori virtuale pentru toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  7. SA fie cu sanatate si bucurii...draga Marada..

    RăspundețiȘtergere