Blog premiat

duminică, 4 iulie 2010

Killing me softly with his song

Ascult Roberta Flack,m-am oprit la o melodie  pe care candva o ascultam  zilnic,versurile sunt triste dar imi place linia melodia... si pentru ca m-am obisnuit sa impart si cele bune si cele rele cu voi pot face oare azi abatere de la regula... categoric ,nu!
Ca atare daca va place ascultati-o!alaturi de o ceasca de cafea aromata...ca tot face bine sanatatii dupa cum spun unii...ca e buna ca nu e buna eu una va spun sincer nu pot sa incep ziua fara ea...:)

sursa foto:cafea-viorel-dudau.jpg&imgrefurl=http://www.mediafax.ro/stiinta-sanatate/cafeaua-si-ceaiul-previn-diabetul-de-tipul-2-

4 comentarii:

  1. In sfarsit ne intalnim la o cafea :), chiar daca nu mai este dimineta. Te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cafeaua merge la orice ora!Superba melodia!
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi doresc tare mult o cafea... dar o vreme trebuie sa stau departe ea ea... in schimb pot asculta muzica...

    RăspundețiȘtergere
  4. Relaxarea prin muzica face bine tuturor, mi-am luat portia si multumesc ! Fara de cafea...

    RăspundețiȘtergere