Blog premiat

luni, 21 iunie 2010

Amintiri cu Imola

S-a mai racorit la Satu Mare,ploaia de azi noapte  a mai scazut din temperatura aceea sufocanta ca nu puteai pur si simplu sa te odihnesti...hm! si unde pui ca suntem in iunie,ce-o sa fie in luna lui cuptor nici nu vreau sa ma gandesc!Acum as vrea sa fiu la casa mea din Negresti,e vremea teilor infloriti si dupa ploaie parfumul lor este atat de placut,am si in curtea din spatele blocului unde locuiesc trei tei uriasi,raspandesc placut si ei parfumul florilor dar il simt doar cand ies din casa,orientarea apartamentului fiind spre strada.
Parfumul teilor imi aduce aminte de Imola,peste tot il simteam! am prins acolo teii in floare si cum nu exista strada fara un sir de tei...exista atata grija la italieni pentru natura incat pur si simplu am ramas impresionata! peste tot copaci, verdeata si flori...minunat orasul!

Am prins si perioada cand infloreau rodiile ,e atat de frumoasa floarea lor incat nu am rezistat sa nu o ating,si ce credeti e atat de tare ,parca e din portelan Doar centrul istoric cu stradutele inguste era mai vitregit de verdeata dar si acolo locuitorii plasau plante uriase pe strada spre a infrumuseta imaginea.Am prins tot felul de targuri in perioada cat am stat,in imagine eram la targul produselor de panificatie,producatori din toate partile Italiei si-au expus produsele,nu stiai la ce sa te opresti,pur si simplu,dar...mai ales eu am avut de suferit,Camelia mi-a suprimat painea,mi-a spus categoric: fara paine!!!! si asa a fost ...nu pot decat sa ma bucur,am scapat astfel  de 2 kg...:)Am ramas asa cum v-am spus fascinata de vegetatia  existenta,nicaieri n-am mai vazut atata grija fata de natura,copacii erau atat de ingrijiti ,tunsi la aceeasi dimensiune incat ti se parea ca e prea multa perfectiune!La  pista de la Ferrari am prins o zi de  concurs nu formula 1 ci formula 3,nu sunt mare pasionata de asa ceva dar  am vrut sa vad  cu ochii mei si,hm! ce credeti? zboara din fata ochilor tai,nici nu apuci sa le imortalizezi,cred ca am facut nu stiu cate pozitii pana am prins in obiectiv ceva,dar si asa foarte slab...
Majoritatea pozelor le-am facut din masina,eram in perioada cand piciorul meu era inca inflamat de la cazatura pe care am avut-o si  ca atare plimbarile le faceam mai mult cu masina decat pe jos...deh!numai asta nu mi-a lipsit...dar,daca n-am fost atenta,am suportat consecintele...:)

6 comentarii:

  1. Străduţele înguste...obicei medieval...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos totul acolo!Sper ca piciorul e bine!
    Mulțumesc pentru pozele postate sunt minunate!
    O săptămâna plăcuta draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-a apucat un dor de Italia...mai ales ca am recunoscut citeva locuri in Venetia unde am intrat si noi (eu cu sora mea)...
    Plimbareato...sint geloasa. Eu merg in Turcia - Istambul si Romania anul asta ( in Romania n-ma mai fost de cind am plecat in urma cu...30 de ani)...

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este centrul istoric draga Catalin,il ador!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mariana,daaa!! demult,sunt ok!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Rodica!!!! ce bine! eu te invit si la mine,ai vazutul Oasul si Maramuresul? merita vazut,sunt locuri absolut minunate si merita vizitate!o sa-ti placa,garantez!

    RăspundețiȘtergere