Blog premiat

joi, 28 august 2014

Timpul o ia la goana...

        Azi mi s-a facut dor de o poveste, de o poveste adevarata, am stat si am cugetat, am ascultat muzica si am crosetat idei  legate de faptul cum timpul ne schimba, schimba oamenii, sentimentele, relatiile si fagaduielile, nimic nu e pentru totdeauna nici macar acea dragoste cosmica din basme cu Feti Frumosi si Ilene Cosanzene, apar personaje noi, care ofilesc  trairile care credeai ca raman forever...incercam sa ne coloram viata cautand alte activitati care ne dau satisfactii si uitam de acei oameni dificili, complexi si nestatornici in sentimente.
       Cu totii ne  dorim o iubire mare, care sa nu se termine niciodata, inepuizabila, pe care s-o poti lasa chiar mostenire cand se termina viata celor doi, sau cand se sfarseste viata unuia sa mai poti iubi odata chiar cu pretul celei mai mari suferinte, pentru ca nimic nu se compara cu acel fior al dragostei, al dorului nespus...sa gasesti acea persoana care sa te iubeasca  asa cum esti: cum calci, cum zambesti,  cum vorbesti, cum maninci, cum palavragesti si lista ar putea continua...o dragoste necontorizata, care sa tina vesnic, o dragoste in care existe incredere si mai ales respect! Am incercat si eu sa-mi redeschid inima, nu m-am ales cu roade, am dat peste oameni cu orgolii prea mari, oameni impietriti, prea impietriti spre a  mai simti ceva cu adevarat, am ramas cu amintiri mai mult sau mai putin placute cu vorbe si cam atat!..peste tot s-a lasat perdeaua nepasarii!
       Viata mi-a dat ocazia sa vad cine m-a iubit cu adevarat si cine m-a iubit declarativ si interesat, mi-a dat ocazia  sa vad ce insemn pentru unii dar si pentru mine insami, n-am crezut niciodata ca pot indura cate am indurat, dar ce ma bucura e ca  loviturile pe care le-am primit de la viata nu m-au inrait, nu m-au transformat intr-o persoana vulnerabila ci dimpotriva, m-au invatat sa lupt  sa devin mai puternica si mi-au aratat ca trebuie sa tin mai mult la mine, iar lectiile blande sau mai dure ale vietii mi-au testat limitele si depasirea acestora!


Un comentariu:

  1. Toata viata noastra devine la un moment dat o masca,vesela si frumoasa pana cand devine insuportabila. De multe ori purtam aceasta masca pe fata sau in suflet ca un mijloc de supravietuire a celor slabi intr-o lume care nu ne accepta.Ar trebui sa ne facem curaj si sa o aruncam ...toti ar trebui sa ne facem ordine in suflet...stiu ca uneori este prea greu pentru ca orice amintire doare. Este greu sa uiti orice amintire din viata ta ,fie frumoasa sau durereoasa...pentru ca ele sunt amintirile tale! Da...viata este dura...poti alege sa-ti pleci capul toata viata sau poti sa-ti ridici barbia si sa protestezi impotriva vietii, mult prea grele. Totul depinde de tine. Nu uitati ca viata este ca o vreme capricioasa ...mai mohorata decat ne-am dori si mai putin senina si calda,cu mai multi nori decat raze de soare. Si totusi nu avem de ales,trebuie sa mergem mai departe.

    RăspundețiȘtergere